![]() |
Mieltje gaat meedoen met Idols 2 8-)
Lalala
vorig jaar mocht ik niet van me oudjes, dit jaar wel :D en of ik me ga opgeven joh ! |
Cooooooool!! 8-) *)
|
Re: Mieltje gaat meedoen met Idols 2 8-)
Citaat:
|
Re: Re: Mieltje gaat meedoen met Idols 2 8-)
Citaat:
|
Re: Re: Mieltje gaat meedoen met Idols 2 8-)
Citaat:
Eerst maar 'es door die eerste ronde :{ of nee, dat ik door al die aanmeldingen kom :? |
pfff moet toch wel lukken :)
|
Citaat:
|
Kan je goed zingen? vast wel, anders zou je vast niet mee doen..
|
leujk *) succes :thumbsup:
|
Don't know, ik durf dat niet van mezelf te zeggen
maaruhm, d'r waren ook genoeg mensen die echt niet konden zingen , like die martin met zijn koptelefoon :+ Als ik daar maar nie mee vergeleken word :? Ach, jullie zien ut wel :) |
grappig :). Gaan we met voltallig LL.com bij jou thuis kijken als je op de buis bent :d
|
Citaat:
|
Cool hoor, ben vorig jaar ook bij de audities geweest (niet zingend hoor, dat doe ik ze nie aan). Kwas Linnea aant begeleiden echt top, maar dat verhaal kennen jullie als et goed is al. Leuk dat je meedoet, zeg et idd ffies als je op tv geweest bent. Dan kijk ik de herhaling ;)
Gaan d'r nog meer mensjes meedoen deze keer? |
:no: :no: :no:
Idols gaat denk ik nooit meer zo'n succes worden als de eerste keer, was met big brother ook niet zo:z En jah Idols is sowieso: :rolleyes: |:( |
oh maakt me nie zoveel uit als het geen suc6 word :)
vind ut al leuk als ik mee mag doen :D btw, goed plan :+ |
leuk :D weet je al wanneer de audities enzo beginnen? :)
|
haha het laatste wat ik zou willen maarre... have fun *)
|
ergens in december...
je kunt je nog niet inschrijven, maar dan moet je regelmatig die site checken * maakt geen reclame 8-) * |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maak is een mp3tje :)
|
cool, moet je dan wel ff zeggen op welke dag je dan auditie moet doen :yes:
|
Citaat:
aahw Irene :D ik heb je stem nog nooit gehoord dus kank ook nie oordelen :p |
is leuk :)
kzou die ook wel 1 van linnea willen hebben, hoever was ze eik gekomen? |
Citaat:
ik vond et wel prima :) jo is veel te getalenteerd om et alleen bij zingen te houden :) bovendien was ze vorig jaar nog wel erg jong :rolleyes: jamiel: wat dimas zegt, volledig ll.com komt bij jou thuis jou bekijken!!!:D |
ik denk er ook aan om mee te doen.. :p
Ik ga niet voor het zingen.. maar wel voor de 2e ronde.. en de bekendheid.. :D :d |
ik ook :) ofja.. ik zou t wel willen.. maar nou ook nog durven :d
niet om t winnen.. maar gewoon voor de lol kijke hoever je komt :d niet ver waarschijnlijk |
Citaat:
kom maar met zuh allen naar me liveoptredens kijkuh :p whaha omg klinkt zo onwerkelijk |
ik vind je ook al wel op dewi lijken :yes: :p
|
ja.. ik heb ook nog mee gedaan..
ze zeiden wel dat ik een mooie stem had, en dat ik goed kon zingen.. maar dat ik 'niet was wat ze zochten' Ze lieten gewoon echt de slechsten zien op tv.. en er zijn zooo fucking veel audities geweest, dat ze echt niet iedereen laten horen.. Maar je hebt zeker 'the looks' Ik ken je stem niet, maar kdenk dat je wel ergends kan kome, maar hoop er niet teveel op.. Zie gewoon waar je komt.. elke stap is mooi meegenomen;) |
Weet je wat ik écht niet kan begrijpen.... dat er zoooooveel mensen zich opgeven voor die audities zonder ooit een zangles gehad te hebben, waar zitten je hersens dan echt?? Sorry hoor maar zingen is niet iets wat je zo wel even kan, nie echt tenminste en al zou het aardig klinken (echt goed geloof ik gewoon niet in zonder ooit les gehad te hebben) dan heb je binnen een jaar je stem de klote in gezongen.... *zucht* :rolleyes:
|
Hehe lijkt me grappig ook ook es mee te doen..
Alleen dan kom ik zo op TV omdat ik niet kan zingen haha!! :D |
Citaat:
toch ga ik meedoen , met pim als kaasmeisjes... sorry zo'n programma bestaat alleen om in de zeik genomen te worden ze verdienen er teveel mee jamiel veel succes maar heb je toevallig een opnamen ?/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien ga ik ook wel meedoen, als ik tegen die tijd beter ben.
*heeft wel zangervaring en zanglessen gehad;) :9 dus mag het dan wel?:? ;) * |
Citaat:
|
-
IK WIL HELEMAAL GEEN NIEUWE IDOLS!!!
|
Re: -
Citaat:
|
Ik lijk helemaal niet op Dewi :( ( 52ste keer )
En ik volg nu bijna 3 jaar zanglessen :o en daarnaast heb ik nog een jaar op tienerkoor gezeten tzit in de familie :d me mamske heeft ook een platencontract gehad, maar ze was het nie eens met de platenmaatschappij :? snorrie lieve colafles, maar die heb ik nie, want ik kan niks opnemen met deze compu |
je wint toch niet, deze breezaah cultuur is zow fucked up, dat toch weer een b0y wint
|
Citaat:
wij willen putgrunts!!! |
Re: Re: -
Citaat:
Uhm dat zeg je wel heel makkelijk, maar je wordt overal geconfronteerd met idols, dat het gewoon iritant wordt. -op straat (idol`s posters voor de ramen) -op de tv -op internet -op de radio -op school -in de stad met andere woorden, je kan er niet omheen! met nog andere woorden OPTIEVE MET DIE TERING IDOLS!! |
jammer dat t dan daarna allemaal zo geproduceerd is
|
Een tweede serie van zo'n concept is toch nooit meer zoals de eerste... bovendien hoor je vande meesten van dit jaar ook al niets meer en mochten ze ooit nog ergens een contract krijgen dan neemt niemand je toch nog serieus. De echt goede zangers komen er op eigen kracht wel. Ik word alleen wel heel erg boos als al die Idolskutjes in the lion king gaan spelen want dan moet ik naar Londen :? .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.