![]() |
tijd besteden aan de dode
respect to the deads.
Maar wist je als je gemiddeld 75 jaar wordt en elke keer dode herdenking mee doet. dan besteed je 0,00038 van je leven aan iedergeval stil zijn als ik het goed berekend heb ten minste FOUTJE Het is 0,00000006 procent |
Re: tijd besteden aan de dode
Citaat:
|
Re: tijd besteden aan de dode
Citaat:
dan berekend je 75 maal 2 min krijg je ook een getal uit: 150 dan doe je 150 gedeeld door 39420000 maal 100 en je krijg dat weer uit. |
> hersenkrakers?
:d :+ |
sorry foutje gemaakt het is
0000000,6 |
ík dacht al
|
boeind.... je moest es uitrekenen hoeveel ik aan meiden denk.... *) komt echt een mega getal uit :rolleyes:
|
Citaat:
ja en dan delen door 2 en dan komt er ook mega getal uit, en dat getal wil zegge hoevaak je je eige rukt |
Citaat:
hehehe, je vergeet het kwadraat forza_vitess |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
0,00000006 |
ik herdenk alleen die 2 fucking min in een jaar. pim fortuyn ook alsie herdenkt wordt. verder niet :no:
|
Citaat:
uhmmm dus als pim fortuyn niet officieel wordt herdenkt doe jij het ook niet? Je doet het toch voor je zelf, als je oma dood is, en een jaar later wordt je oma niet officeel op tv herdenkt, dan herdenk jij haar ook niet? beetje commercieel |
Citaat:
vind t ook beetje nutteloos, doet me denken aan de tijd dat je in je leven op de wc doorbrengt, of wachtend op et openbaar vervoer of de WEGENWACHT voor mij part :rolleyes: et leven is op zich nuttig, en alles wat je daarin doet vormt een nuttig geheel. Zitten altijd nutteloze dingen tussen. En tis maar wat je nutteloos vind, twee minuten stilte voor iets wat nog steeds het volste recht heeft herdacht te wordne omdat het verschrikkelijk is en niet weer mag gebeuren... dat geldt ook voor de moord op Pim Fortuijn trouwens, maar ik weet niet of dat landelijk wordt herdacht eigenlijk :? |
Citaat:
2) ik ga niet lopen herdenken als het niet officeel is 3) tuurlijk ga ik wel rouwe om mr. fortuyn |
Citaat:
4 ) als er bitterballeen zijn wil die er wel over na denken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.