![]() |
op reisssss
vertrek morgen met de school naar malmédy! langs de ene kant :)en langs de andere kant :kots:
iemand die mn valies wil dragen? ik kan hem niet opheffen! er zit namelijk veel schoolgerief in (en een heel klein beetje kleren) :p x-je |
ik snap dr geen reet van:?
|
Mag ik je vriendelijk verzoeken om in abn te praten?
|
Citaat:
hoezo moet iemand uit belgie Algemeen beschaafd NEDERLANDS praten, dit is een .com forum met andere woorden, voor iedereen welkom, en iedereen mag zelf wete hoe die praat |
wat begrijp je nou niet?! dat is abn!
|
Deze site is in Nederlands beheer:
Ons adres : Leerlingen.Com Arendstraat 1-3 1223 RE Hilversum Belgen zijn zeker welkom, maar probeer je taal dan wel een beetje aan te passen zodat iedereen het begrijpt.. Doe toch niet gelijk zo aangebrand :| |
Citaat:
|
Citaat:
ja dus nederlandse beheerders, dus gelijk nederlanders de baas? dont think so. |
vertrek morgen met de school naar malmédy! langs de ene kant en langs de andere kant
iemand die mn valies wil dragen? ik kan hem niet opheffen! er zit namelijk veel schoolgerief in (en een heel klein beetje kleren) x-je dan maar de aanpassing: Morgen ga ik met de school naar Malmédy! Ik ben er wel blij om, maar vind het tegelijkertijd om van te kotsen. Is er iemand die mijn bagage wil dragen? Ik kan ze niet tillen. Er zit wat schrijfgerief voor school in (en een kleine hoeveelheid aan kledij) :p kusje zo beter? of nog niet goed? |
Re: op reisssss
Citaat:
vertrek morgen met de school naar malmédy! langs de ene kant :) en langs de andere kant :kots: iemand die mn spulletjes wil dragen? ik kan hem niet optillen! er zit namelijk veel schoolgoed in (en een heel klein beetje kleren) :p notabene maar 3 woordjes vertaald.. tss.. dat je dat niet kan lezen.. |:( En nee BOOTJE.. ik ga je spullen niet dragen.. :p |
Citaat:
Tja, misschien kun je dan uitleggen wat "schoolgerief" is? Gerief = gemak... :? |
Citaat:
1 gemak, comfort 2 wat iem. prettig vindt of nodig heeft vergeet vooral mogelijkheid 2 niet te bekijken! schoolgerief: dingen die je voor school nodig hebt |
Re: Re: op reisssss
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: op reisssss
Citaat:
|
Mogelijkheid 2 te bekijken!?! Ik had dat woord niet in het woordenboek opgezocht ofzo hoor..Ik snap het nu..
Maar goed, ik ben al weg uit dit topic....:| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.