![]() |
vandaag vrij of niet vrij?
Tjahh ik moet dus paar weken stage lopen enzo... zeiden er vandaag lui van me school enzo dat we vandaag op de maandag vrij zijn.:?
Jah ik ben weer zo iemand die daar nie eens aan denkt... dusse.. ik zit nou te twijfelen of ik nou moet werken of nie. Volges mij hadden ze me wel ingeroosterd. Maar ik ga toch niet werken op een vrije dag? :? Ik krijg daar toch geen enkele knaak.. Toch maar thuisblijven dan.. en als ze zometeen niet bellen dan moet ik maar zeggen dat ik echt niet kom werken en dat ik liever forum op ll.com :9 *) |
vrij
|
wicked
|
waar baseer je dat op?
|
vrij
|
Ik heb nog een hele week vrij :9:?
|
Vrij
|
Citaat:
|
Stage = nooit vrij
Ik ben ook aan het "werken" dus jij ook. |
Ik heb nog een hele week vrij
|
Morgen begint mijn praktijk examen:(
Ga zo eerst maar is ff hardlopen het is toch kut weer:D |
kzit hier wel op mn stageplek. laatste dag en de rest van de week vrij:d
|
hehe ze belden net... ik moest eigelijk werken... schoften.. nu mot ik waarschijnlijk een dag inhalen..:[
|
ik lopp stage op basis scholen en die zijn vandaag dicht dussss VRIJ :D
|
en ik heb nu eindelijk n weekje vakantie:yes:
|
Voor het bedrijfsleven geldt: 1x in de 5 jaar vrij op bevrijdingsdag...(of je bedrijf moet een verplichte atv-dag voor de vaste werknemers ingesteld hebben zodat het bedrijf gesloten is)
Leuk verzonnen hoor door de overheid..Sjonge jonge, geven ze zichzelf lekker een dagje vrij..Maar nee, het bedrijfsleven niet...:rolleyes: Ach ja, het was wel een leuke dag vandaag, maar toch... |
Ik ben lekker vrij :p
heb net een week vakantie achter de rug en ga morguh naar Ameland :d |
ikke hoef donderdagaaf pas weer :D vrijdagmiddag en zaterdag geheel en ik heb leuk team :D dus vinnut nieh erg :D
|
Ochtend: Werken
Middag: Ontslagen, dus vrij... :S |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.