Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   pfff schrikkuh:p (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30644)

Wendovic 7 May 2003 19:13

pfff schrikkuh:p

K ging vanmiddag me honden uitlate. En k zie in de verte een vaag blauw gestalte staan naast een lantaarpaal. K denk wtf doet die man k kom dichterbij en k zie dat ut een renner is die staat te rekke tegen een lantaarpaal. De renner gaat weer "renne" (liep vet vaag heel hard te stampe:p) Ik denk nog wauw die rent vaag. De man komt dichterbij en zegt heej hallo. Dus k zeg hoi en kijk em een beetje vaag aan. K wil verder lopen en d8 huhuhuhuhuhuh en keek nog is goed en ja hoor ut was meneer Lubeck (sk leraar). Die daar liep in een blauw joggingpak donkerblauw met lichtblauwe strepen en natuurlijk een zweetbandje op ze hoofd :p. Whahahaa toen moest k wel ff lachen maar k schrok er ook wel van want wtf doet die man daar:p Ik stond egt vet vaag te kijken dat hij rende :p

kreej-z 7 May 2003 19:25

haha lol, doet mijn latijn lerares ook :)

The6thgate 7 May 2003 20:01

en zo had ik ooit een economie leraar:p

DarkAngel 7 May 2003 20:02

Ik kom wel eens mijn oude latijn leraar tegen.. maar die is dan weer bang van mij :p O-)

wocky 8 May 2003 17:42

Re: pfff schrikkuh:p

Citaat:

Originally posted by Wendovic
K ging vanmiddag me honden uitlate. En k zie in de verte een vaag blauw gestalte staan naast een lantaarpaal. K denk wtf doet die man k kom dichterbij en k zie dat ut een renner is die staat te rekke tegen een lantaarpaal. De renner gaat weer "renne" (liep vet vaag heel hard te stampe:p) Ik denk nog wauw die rent vaag. De man komt dichterbij en zegt heej hallo. Dus k zeg hoi en kijk em een beetje vaag aan. K wil verder lopen en d8 huhuhuhuhuhuh en keek nog is goed en ja hoor ut was meneer Lubeck (sk leraar). Die daar liep in een blauw joggingpak donkerblauw met lichtblauwe strepen en natuurlijk een zweetbandje op ze hoofd :p. Whahahaa toen moest k wel ff lachen maar k schrok er ook wel van want wtf doet die man daar:p Ik stond egt vet vaag te kijken dat hij rende :p
schrik

Bird Of Prey 8 May 2003 17:47

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
Ik kom wel eens mijn oude latijn leraar tegen.. maar die is dan weer bang van mij :p O-)
tja...wie is dat nou niet van jou? ;) :* :+

DarkAngel 8 May 2003 17:55

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

tja...wie is dat nou niet van jou? ;) :* :+

oeh jij wilt niet weten waarom die bang van mij is :7

in ieder geval om een andere reden dan jij :9

Linnea 8 May 2003 19:01

Een leraar bij mij op school (inmiddels ex-leraar) wielrend., dat ziet er helemaal belachelijk uit:+

terrorpinda 8 May 2003 19:02

whahahahaha ik zie ook wel eens een leraar buiten hardlopen...
lekker in zo een strak pakje whahahahahaha

Gadverdamme!!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:42.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.