Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   zo heb je een beste vriend... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30696)

Rijntje 8 May 2003 21:19

zo heb je een beste vriend...

en zo niet meer...

zn nieuwe vriendinnetje wil niet dt ie met me omgaat...

Dimas 8 May 2003 21:20

:/ Lekker is dat. Waarom mag hij niet meer met jou omgaan?

psychobunny 8 May 2003 21:20

Re: zo heb je een beste vriend...

Citaat:

Originally posted by Rijntje
en zo niet meer...

zn nieuwe vriendinnetje wil niet dt ie met me omgaat...

heb ik nog al paar keer gehoord...
zelf gelukkig nog niet meegemaakt

Rijntje 8 May 2003 21:21

ze is jaloers denk ik...

ze heeft tegen hem gezecht zij dr uit of ik dr uit...en toen koos hij voor haar.. ze is net 3 weken zn vriendin...kutkind

The6thgate 8 May 2003 21:23

wat n bitch....:aai:

Karliene 8 May 2003 21:25

Ik wil niet lullig doen ofzo, maar hij kent haar net drie weken en dumpt jou omdat zij dat wil..Lekkere vriendschap..:no:

Rijntje 8 May 2003 21:27

klap nummer 2...vond 1 al zo leuk...tnx...

PFP 8 May 2003 21:30

ik ga niet oordelen over een verhaal dat ik niet ken

Rijntje 8 May 2003 21:31

Citaat:

Originally posted by PFP
ik ga niet oordelen over een verhaal dat ik niet ken
dat is goed...ik weet het ook niet...weet alleen dit?

Brendovic 8 May 2003 21:32

een msn chat vriend?

PFP 8 May 2003 21:33

Citaat:

dat is goed...ik weet het ook niet...weet alleen dit?
mag ik eerlijk zijn

kreej-z 8 May 2003 21:34

jeej das ook lekker :no: :| :? :(

Rijntje 8 May 2003 21:34

neej..dan had het me niets kunnen schelen...neej gewoon een beste vriend...die je bijna elke dag ziet en het altijd gezellig mee heb en iemand die je echt voor de volle 100% vertrouwd zon vriend..

Rijntje 8 May 2003 21:34

Citaat:

Originally posted by PFP

mag ik eerlijk zijn

ben je dat wel eens niet?

PFP 8 May 2003 21:39

Citaat:

ben je dat wel eens niet?
ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mijn vriendin heel klef en close ging doen met een andere jongen.

inVision 8 May 2003 21:43

Citaat:

Originally posted by PFP

ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mijn vriendin heel klef en close ging doen met een andere jongen.

klef en close niet nee, maar gewoon als goeie vrienden met lekaar omgaan is in het begin zeker wel moeilijk, maar daar moet je boven staan... kut dat dat wijf je "vriendschap" naar de tering heeft geholpen, maar je moet je idd afvragen wat voor een vriendschap dat was al shij voor haar kiest na drie weken...

Miss_Sweetgirl 8 May 2003 21:44

nee dat is lekker:? Bes wel matig dat ie dan toch voor haar kiest:no:

theo tank 8 May 2003 21:45

"Eén keer trek je de conclusie....."

Rijntje 8 May 2003 21:49

Citaat:

Originally posted by PFP

hmm nee heb je gelijk in. maar wat nou als die vriendin van je (die je net kent he) een gewone vriend heeft die ze al jaren kent...ga jij haar die keuze dan opleggen?

kijk dat je zegt dat je het niet leuk vind en vraagt of het soms wat minder kan. ja daar kan ik me bij neerleggen...maar helemaal?

moeilijk hoor...

FiZz 8 May 2003 22:02

Citaat:

Originally posted by theo tank
"Eén keer trek je de conclusie....."
"vriendschap is een illusie" Geweldig nummer trouwens (het goede doel toch?)

Maar goed, ookal is het kut voor je en klinkt het misschien nogal cru, maar wees blij dat je van hem af bent. Als hij in zo'n keuze trapt. Als iemand mij ooit voor zo'n keuze zou zetten schop ik die persoon er meteen uit... da's toch belagelijk? (ligt natuurlijk wel een beetje aan de situatie maar goed).

Queenie 8 May 2003 22:06

Citaat:

ze is jaloers denk ik...

ze heeft tegen hem gezecht zij dr uit of ik dr uit...en toen koos hij voor haar.. ze is net 3 weken zn vriendin...kutkind

Wat n bitch zeg!!!!!!!!! He bah.iig sterkte ermee... Ik hoop voor jou dat het gauw uit is met dat kutwijf .

Irene!!!! 8 May 2003 22:11

jezus das lullig! over te weinig vertrouwen in je vriend gesproken.. :rolleyes:

TheGroovMaster 8 May 2003 22:21

echt stom hoor. geez

geef hem maar een goeie draai om ze oren

Linnea 8 May 2003 22:22

Ik ken het verhaal idd niet.
Sommige mensen worden helemaal verblind door verliefdheid en komen er pas na een hele lange poos achter dat ze iedereen hebben verwaarloosd, maar dit is nu nog erger omdat hij die bewuste keuze heeft gemaakt.
Ik vind het van die vriend een gigantische naai streek, maar van zijn nieuwe vriendin nog erger....:[

Vriendschap is belangrijk in een menseleven, en iedereen heeft goede vrienden nodig.. Ik zou niet weten waar ik zou zijn zonder mijn beste vriend.
Kwil wel even zeggen, alhoewel het ontzettend pijn doet. Het ligt niet aan jou. Je bent echt een hele lieve meid. Maar dingen zoals dit doen gewoon van binnen erg pijn. :aai:
Kusje!!!

Jolie 8 May 2003 23:11

Gut, wat een sukkel...moest mijn beste vriend niet proberen zoiets...kon ie opdonderen!:yes:

En ik weet dat ie dit leest! :p

Oja, sterkte enzo!:)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.