![]() |
Blijven jullie ook maar kijken..
sjonge jonge, het lijkt wel of er een magneet aan mijn beeldscherm zit..Ik blijf maar kijken naar ll.com en dergelijke..
Nou ja, proost jongens...Ik neem er nog eentjeee...:Y)..Alles voor het vaste slaapritme...!!!!! :yes: :yes: |
hoi
|
Ikke zit F1 2002 te downen, maar die schiet maar nie op :no: En een crack voor Fifa 2002 vind ik ook maar nie :'(
|
Citaat:
maar uhh....heb je dan een metale plaatje in je hoofd, Karliene? :? :+ |
Citaat:
|
Hallo DarkAngel, voelde je de prangende behoefte om mij even te groeten?!?! Dat vind ik zeerrr sympathiek van je :love: :p
Bartje, Bartje, Bartje, niet zeuren, dan moet je maar gewoon het spel kopen! :] :p ;) Nightwolfje: maybe wel...Er zijn nog nooit fotootjes gemaakt van mijn binnenhoofdje...;) :* |
Citaat:
|
Nou mensen die er niet zijn...
Ik ga jullie verlaten.. Ik kom niet meer terug.. Het forum kan me niet meer boeien.. De mensen niet, de lay-out niet, de berichten niet... Misschien kom ik over een tijdje wel weer terug...O-) met andere woorden: tot morgen :p:* Bartje518: dat verandert de zaak natuurlijk...klacht sturen, maybe krijg je een nieuwe terug...:7..ik kreeg het gehele aankoopbedrag terug van mijn Philips mp3-cd speler..Perfectooo :thumbsup: |
Citaat:
|
neej geen last meer van... (jah meer was eerst wel zo...forum verslaaft :p maar das nu zekers weten over)
|
ow jammer dat je weg gaat. deoi :wave:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.