![]() |
Ode van Alwin, alies Arie-Kanarie
We weten allemaal dat Alwin verliefd is, alleen durft ie dat niet zo goed te vertellen :$.. Verlegen hè? Dus rade ik hem aan zijn gevoelens op papier te zetten, en zie hier, er kwam een schitterende ode uit voort:
Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: Okeej Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: Tmoet wel goed rijmen Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ooooooohovera Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dit lied is voor jouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: want ik blijf je altijd trouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je moet weten dat ik van je houw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: waar ben je nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit hier alleen in de kouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kom nu gouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in die Deutsche Stau Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik wil jou als mijn vrouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: geloof me nauw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nouw Nu pas kwam Alwin op dreef: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zonder jouw wordt ik gek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik sla mezelf voor m'n bek Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: hehehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik schreeuw het uit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij bent mijn fruit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor eens wat een geluid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: (muzieknoot) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik maak het met al me andere vriendinnen uit Mooi toch :love: |
Het houdt ook nie op :no: Weer een fout in de topictitel, het moet AliAs zijn :(
|
mooi man, maar wat zie je nou in die vera? :o
|
ik ben er stil van
ali zet er leuk melodietje achter en je ken er een gevoelig herdkeur nummerke van mken 8) |
Citaat:
|
.
Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Wat doe jij daar nu een hele dag kerl? :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: msn'en Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Kicks! (Y) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ja he Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: makkelijk geld verdienen :S Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hehe, dat had ik vroeger, voor ik in de grotten ging werken, werkte ik op een parkeerplaats in valkenburg Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hele dag niks doen, als er eens een auto kwam, een kaartje geven, en op t eind afrekenen Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: voor de rest NIKS te doen :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar dat wordt ook saai Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: net als dit Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Dat wás ook saai Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: verdiende goed, maar niks te doen Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: zelfs geen msn ;) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik heb alleen 1 klein probeelmpje... Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: stageverslag van 25 pagina's Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: al me msn gesprekken erin gooien dan maar? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hehehehe Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: (A) Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Jah, ik denk dat je dan goede indruk achterlaat Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: dan moet die stage geen probleem zijn :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik laat overal een goeie indruk achter toch? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Alleen op de personen die je wilt dan niet Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: zo iemand als 0Vera :no: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: OOOOOOHooooooohoooovera Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Ga een lied voor haar schrijven 8) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat een geweldig idee! Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Kun je gitaar spelen? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ga gelijk beginnnen! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nee Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar wel zingen Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Okeej Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Tmoet wel goed rijmen :$ Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ooooooohovera Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dit lied is voor jouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: want ik blijf je altijd trouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je moet weten dat ik van je houw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: waar ben je nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit hier alleen in de kouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kom nu gouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in die Deutsche Stau Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hehehehe Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: WHOEI! Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: posten (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik wil jou als mijn vrouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: geloof me nauw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat is het Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: jah, posten op t forum :O Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Niet dan? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zonder jouw wordt ik gek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik sla mezelf voor m'n bek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik schreeuw het uit Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hehehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij bent mijn fruit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor eens wat een geluid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: (8) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik maak het met al me andere vriendinnen uit Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hahahaha Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Kerl Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: 'Ode aan 0Vera' Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: vet Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Ik zie de titel al voor me (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ja Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat zou ze ervan vinden? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: denk je dat dr zusje jaloers zal zijn? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Ik denk wel dat ze onder de indruk is :o Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: nee, linnea gunt haar dat Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: je weet toch Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: het liefste zusje van de wereld :| Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je weet toch????? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ben je een turk bert? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: ik niet :no: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke.. Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: staat m'n ode er al? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: ff kopiëeren (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: (Y) Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hij staat er (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: prachtig Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: url? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=30716 Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: weer een fout Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: in de topictitel :| Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: alies Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: jah Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: altijd tzelfde :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :no: Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: denk je dat ze onder de indruk is? :$ Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: En t uitmaakt met dimas? (U) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: tuurlijk Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wie zou er neit vallen voor dat lied Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zelfs queenie denk ik Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hehe (6) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: queenie verdient ook wel een eigen lied.... Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Jah? Maar daar ben je niet verliefd op :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: tuurlijk wel Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: OOOOOOOOHhhhhhhhh Queenie! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: lekkere limburgse meid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: die zo lekker .... Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: ze is geen limburgse :no: Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: maar zo'n stomme hollandse :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oh kut heej Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar hoe verklaren we dat hoofd dan? :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: of is dit een: :no: Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Jah, duh dan Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: ze is géén limburgse Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: dan ben je niet zo knap :| Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik vind het allemaal maar raar Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Mjah.. Jij weet niet beter hè? ;):p Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: idd Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit erover te denken een lied voor loeloe te maken Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ohhhhhhh loeloe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: met je mooie bril Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: en je dikke bil Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: das een schande voor de streek ;) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ook jij weet dat ik je wil Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hier bij bakker bart Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in venray stad Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hahahahaha Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: een broodje ham kaas Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor het geraas Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nee dit slaat nergens op :no: Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Nee Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: maar dat komt Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: omdat in het lied over 0Vera passie zat Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hartstocht en liefde Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: je steeg boven jezelf uit :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat verwoord je dat prachtig Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Mjah, ik heb een idee hoe je je voelt (A);) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: lekker gevoel he? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: :yes: Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hoe lang zal ie open zijn (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: totdat loeloe komt Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: of blue wolf Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: of irene Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: irene laat m open :yes: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: meot ik dan een belgie lied maken voor wolf? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hehehe Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: :yes: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: mooi man, maar wat zie je nou in die vera? is dat niet een beetje domme vraag? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Jah, maargoed, probeer die gevoelens onder woorden te brengen (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dr zijn eigenlijk geen woorden voor Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: nee, je hebt het toch al in je lied gedaan ook eigenlijk? :) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ja maar met alle moeite Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Vera is online (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: WHOEEEEEEEEEE Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kut dat ik zo pauze heb dan:( Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: ff adde? (A) Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Pauze waartussen? :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :yes: pauze tussen betaald en niet betalld krijgen Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: ohw, hehe Vera (formerly known as Lief) is aan het gesprek toegevoegd. Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ben ook lief Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen :rolleyes: ) Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: :no: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :ROLLEYES: Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: :'( Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ze is er stil van Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Volges mij is ze er helemaal nie :O:( Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zou d'r moeder stiekem meelezen Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dan weet ze dat ik d'r schoonzoon ben Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Nee, das Dimas nog steeds :|:S Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen :rolleyes: ) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar dat is een langharige kerel :no: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ben netjes he bart? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Jah, dat zeker :O Hele beschaafde knul Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Geen hooligan ook :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :no: dat is verzijde Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: met z'n reportages tussen de ME paarden Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hehe, Verzijde.. stuk schorem Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Bovendien houdt Arie van R&B en HipHop (h)(8) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: TOEPAK! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: NELLY! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: BRAINPOWERRRRRRRRRRRRRR Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen :rolleyes: ) Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Ennem, Shakira? :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: is dat die spleetoog? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Die wat neukt met die prins van colombia Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: die ;) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: toe maar Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: jah Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: daar houd jij zeker van :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: prinzen? ja prince polly, de geile bink Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen :rolleyes: ) Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: En Bloon :) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dat is toch geen prins man Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ga toch gauw Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Hehe Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: maar wel geile bink, toch? :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dat kan niemand ontkennen Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: En hijs fan van de backstreetboys :O Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: een van jou favo boys-bands (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: tja Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: iik ben nu aan t downen Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: van Bamikanarie Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: familie? :O Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nooit van gehoord Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen :rolleyes: ) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat down je dan? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Oude pc-spellen ;) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ga je dan topics openen het het games forum? Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: :no: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ohw Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: phitje zit prince te downen (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat een feest daar dan! Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen :rolleyes: ) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: het is voertijd voor mijn Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: Meer feest dan op stage :no Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ga voer zoeken Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: hehe, okeej kerl Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: houdoe Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: verveel ze! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dankje Bart :[ Stay.. Just a little bit longer! (8) zegt: houdoe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij ook met je rode kaarten Mag toch wel Bart, want wij hebben geen geheimen voor de menschen hier |
ga weg met je elende lange gesprekken
|
:Y)
|
Citaat:
|
niet over mij roddelen!! :'( phuu
|
:x
|
Bert ik ben wel n limburgse :[ ...........O-)... En weten jullie dat het niet netjes is over mensen te roddelen als ze er zelf niet bij zijn......FOEI!
|
ik heb t helemaal gelezen :o
lol :7 |
Citaat:
|
Hehe ik heb het nog helemaal gelezen ook joh!!
Ik denk is het afgelopen, nee ben ik op de helft... :p |
Citaat:
Huh, die quote van mij, dat was precies dezelfde text, hoor :? |
Citaat:
Maar had het ook gewoon over dat stuk dat Arie postte!! |
Niet eens een reply van OOOHOooooohoooovera
kutwijf :[ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.