Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   verveel me (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30717)

PFP 9 May 2003 11:48

verveel me

jezus, wat is het saai er is haast niemand online, iedereen is aan het leren voor zijn of haar examens 8| :O

wocky 9 May 2003 11:50

Vervelend voor je.......

TheGroovMaster 9 May 2003 11:57

:wave: ik ben er nog... maar ik ga nu weg, heb een moorkop gewonnen dus die ga ik maar innen

PFP 9 May 2003 12:24

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
:wave: ik ben er nog... maar ik ga nu weg, heb een moorkop gewonnen dus die ga ik maar innen
daar ben ik blij mee ;) :wave:

GregoorvanDijk 9 May 2003 12:26

Kom anders zometeen ons helpen.. 13000 rode kaarten verspreiden, dan doe je nog eens iets nuttigs:]

PFP 9 May 2003 12:30

Citaat:

Originally posted by bartje518
Kom anders zometeen ons helpen.. 13000 rode kaarten verspreiden, dan doe je nog eens iets nuttigs:]
ja ik zag je nick wel, maar hoezo dat?

Linnea 9 May 2003 12:30

:aai:
Kga nu ook weer leren.
Kusje

GregoorvanDijk 9 May 2003 12:33

Citaat:

Originally posted by PFP

ja ik zag je nick wel, maar hoezo dat?

Vanaaf is voetbalwedstrijd Roda-RBC. En omdat de KNVB (waar onder meer ook de scheidsrechters vandaan komen) de laatste maanden een 'tikje' de neiging heeft om anti-Roda te zijn, en we dat op zijn zachtst gezegt 'spuurgzat' zijn, gaan we actie houden, dus alle toeschouwers vanavond krijgen een Rode kaart, om te laten zien dat we anti-knvb zijn, maar die moeten dan wel voor de wedstrijd op de stoeltjes liggen, dus die gaan we om 4 uur vanmiddag verspreiden :)

PFP 9 May 2003 12:36

Citaat:

Originally posted by bartje518

Vanaaf is voetbalwedstrijd Roda-RBC. En omdat de KNVB (waar onder meer ook de scheidsrechters vandaan komen) de laatste maanden een 'tikje' de neiging heeft om anti-Roda te zijn, en we dat op zijn zachtst gezegt 'spuurgzat' zijn, gaan we actie houden, dus alle toeschouwers vanavond krijgen een Rode kaart, om te laten zien dat we anti-knvb zijn, maar die moeten dan wel voor de wedstrijd op de stoeltjes liggen, dus die gaan we om 4 uur vanmiddag verspreiden :)

rode kaartjes en fluitjes :7

GregoorvanDijk 9 May 2003 12:36

Citaat:

Originally posted by PFP

rode kaartjes en fluitjes :7

:no: Geen fluitjes, dit is wel voldoende neem ik aan :)

Karliene 9 May 2003 12:51

Anders ga je even die review van je bekijken ofzo..;)

Chatty 9 May 2003 13:12

Ik ben d'r weer:yes: na wat daagjuhs:$
Ennn ik zit om dit tijdstip nog steeds in mijne nachtjaponnie:z Tiet om om te klede, wordt wel is tijd:Y)

PFP 9 May 2003 13:12

Citaat:

Originally posted by Karliene
Anders ga je even die review van je bekijken ofzo..;)
heb ik al gedaan :) ;)

Chatty 9 May 2003 13:14

eehm, als je niks te doen hebt, ga je toch effe op msn of een of andere chatbox? Don't worry, je bent niet de enigste die zich verveelt:+

biffyclyro 9 May 2003 13:24

:aai:

PFP 9 May 2003 13:24

Citaat:

Originally posted by Chatty
eehm, als je niks te doen hebt, ga je toch effe op msn of een of andere chatbox? Don't worry, je bent niet de enigste die zich verveelt:+
naja dat zeg ik dus net er is bijna niemand online en aan chatboxen doe ik niet :) O-)

Chatty 9 May 2003 13:37

Citaat:

Originally posted by PFP

naja dat zeg ik dus net er is bijna niemand online en aan chatboxen doe ik niet :) O-)

Najaa wat is er mis met chatboxen??? Nah behalve die 99% die daar zit die psychisch gestoord is of stoned of dronken of oversext of wanhopig op zoek zijn naar een vriend(in) dan. D'r zit nog wel 1% normale mensen tussen...als ikkeO-)

Hoe weinig mensen heb je dan op msn, dat d'r niemand haast on line is?:?

psychobunny 9 May 2003 14:01

*verveelt zich mee*

neemt een mens dan es een dagje vrijaf,dan is het kloteweer en geen reet te doen :[

k ging bijna uit pure miserie blokken *wanhoop*

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.