![]() |
Kledingtopic...
Wat voor kleren heb je nu aan??
|
Spijkerbroek (uh, geloof ik heeft ie geen merk, ff kijken ow, jawel, mexx..) en mn nieuwe blouse! lichtrosegestreept, dik mooi :) vind ik, van McG. :) enne, rooie string, en rooie bh met witte randjes, en paarse sokken met rooie bloempjes
|
Ehm.. Dan moet ik ff naar achter schuiven :d Zwarte sokken, zwarte nikeair-max, blauwe G-starbroek, ff kijken.. ehm, zwarte boxershort O-), wit onder t-shirt, en zwart lonsdale-shirt (met rood-witte streepjes), en straks zonnebril 8) 8-)
|
voetbalbroekje van fc omniworld (toen ik nog op voetbal zat:z), en g-star shirt, heel simpel:)
|
Ik heb een zwarte broek, rood nieuw jurkje heel cool met zwarte bloemen en een zwarte trui derover.
|
ik heb een blauwe spijkerbroek aan, rood interpol-sjurtje, regenboogvestje, regenboogriem, wit ondergoed, zwarte sokken, mn rode conversjes, en een sjaal :{ voor mijn stomme keel
|
Witte Tommy blouse met lichtblauwe en donkerblauwe schuine hokjes...
Blauw topje Bijenkort huismerk.. Grijze stretchbroek Esprit.. Roze sokken V&D huismerk.. Zwarte Gabor kuitlaarsjes... Ondergoed is privé ;) :Y) M'n werkkleding.. Thuis (ongeveer 18.00 uur) doe ik gelijk een joggingbroek aan..:) |
eehm... blauwe broek, soort spijker iets, lichtblauw/donker blauw truite met 3 kwartsmouwen eh die doorschijnt:$ met chineze tekens d'r op en tijgerprint sokkies...
( ehh verder dan dat ga ik niet hoor:$ ) |
zo 1tjuh:
http://www.lp-support.nl/662.jpg Zwarte streep i.p.v dat rode lp gedoe weet niet hoe die dingen heten, zweetbandje toch? Groen achtige spijkerbroek. Gekleurde riem (rood,geel,groen) Legergroen t-shirtje. Tribal ketting. Blauwe sokken. Zwarte (met witte strepen) adidasjes. |
puma shirt, pepe jeans (?), puma sokken, nickelson schoenen.
|
ik heb een forcast vest aan (donkerpaars)
een strak tshirt erover aan van het merk MC Neal ofzo dan een casual broek met op me knieen een horizontale streep daaronder heb ik een zijde pink panter boxer short aan. en zwarte sokken en dan me schoenen diek al vaker gepost heb op F&P. Tiger |
3 delig hugo bos pak met een wit overhemd en een glimmende zijde dk blauwe das.
Pak is glimdof zwart op maat natuurlijk :Y) |
bruin t-shirt met de tekst: " I'm # 1 so why try harder", een blauwe spijkerbroek, een short en sokken
|
uhmzz.. spijker soulbroek, groen billabong truitje en mijn legervest, en dan mijn bloemetjes all stars en uhh een zwarte string+ bh :+
|
Blauwe 3 kwarts broek die op de grond komt :[ en hij hangt straks weer op me enkels :{ (eerst paste dat klote ding nog :?) Hemd, zwart. Grijze onderbroek, en bh :? ff kieken... kleuren: paars, roze, blauw, oranje en kant
:p |
lichtbauwe sspijkerbroek en blauw vest:)
|
Zwarte broek van italiaanse zijde..
Bordeau rood truitje, met lappen over elkaar van linksboven naar rechts onder, en van rechtsboven naar linksonder, zwarte sokken. Me kisten. zwarte bh. string.. That;s it.. |
1 Bijlage(en)
heel toevallig ( maar dan wel zonder dreads ) :p
en dat rokje heb ik ook nie aan |
Citaat:
|
owja:
een bruine gestreepte sjaal zoals je dr veel ziet laatste tijd... zwart vestje van de h&m lichtblauw polotje blauwe spannende levi bordeau bh met iets zwart op zwarte string gestreepte teenkousjes fake calvin klein uurwerkl en dat isset zowat :) |
ehm donkerblauwe southpole trui
zilver/grijskleurige broek van karl kani beche t-shirt van brunotti witte sokken van de hema :) |
Citaat:
|
grijze broek, zwart t-shirt
|
veel zwart :)
|
Citaat:
|
zwarte esprit broek, beige dkny trui, zwart ondergoed, zwarte sokjes, en zwarte puntlaarzen
|
baggy legerbroek.. mn geel/grijze etnies
fel oranje tanktop en een zwart vestje.. net al me armbandjes afgedaan want ik ga zo douchen.. kheb vanavond feest :+ :) |
zwarte tark.1-broek, oud-roze shirtje met halve mouwtjes met n zwart vestje drovereen en euh snoopypantoffels :+
|
Donkerblauwe Overzeas Spijkerbroek (wedden dat ik de strakste Overzeas heb die er bestaat :)) Met rood Epsrit polo shirtje, voor dat ik dit bericht ging typen heb ik snel mn kraag omlaag gedaan :D Bordeaux rood lingerie setje, witte Esprit sokken en zwarte laarzen met hakken. :yes:
|
mn oude kloffie:) een broek die een beetje versleten is en een met heel veel kleurtjes gekleurd truitje:p en ondergoed he
|
Zwarte studentensloefen
Hippe witte kousen:p Beige Lee Cooper-broek Zwart topje met ANARCHY in rode letters Zwart (training- achtig) vestje met witte streep op de armen Onderbroek-BH:+ |
riie schoenen witte halve sokken spijkerbroek licht wit truitje rood vestje..
|
Nu heb ik mn relaxpakje aan.. hihi, ik kom net onder douche vandaag, dus mn haar heel strak naar achter, joggingsbroekachtig iets aan, en mn favoriete glimadidasvest die van het exvriendje van mijn zus is geweest, dus veelste groot :)
|
Rode Only broek, gekocht in Amsterdam...donkerblauw tommy Hilfiger polotje, en een gebroken witte ralph lauren trui...zwarte puntinstappers!
|
uhm, donkerbaluwe broek (spijker)
zwarte Ck string ( 5 E V&D) zwarte lonsdale polo met rode strepen op de kraag zwarte lonsdale trui rood en zwarte bh met "be my baby" erop witte sokken van de hema en me kisten |
Zwarte wijde broek,
Zwart/cremig truitje met sliertmouwen, Witte sokken, |
witte sokken
zwarte nike trainingsbroek blauwe h&m boxer zo'n glim ding Donkerblauwe trui van me werk |
zown rooie 3/4 overzeas broek, fel blauw superman truitje, fel gekleurde gestreepte kniekousen, en bloemetjes all stars :+
|
Wit truitje,
Rooie broek, Witte sokken, Witte BH, Zwarte string, En een stiekje in men haar :) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik toch ook :? Beter lezen :* |
Citaat:
|
lichtblauwe spijkerbroek
regenboogriem witte string witte BH lichtblauw topje rood vestje rode sokken sloffies :p |
Zwarte sokken :z
Ehm, blauw/beige cars-broek lichtblauwe boxershort wit ondershirt blauw nike-shirt geen schoenen :no: |
Bruine wijde h&m broek
DVS shoes shirt Es schoenen (Koston) Zeeman witte sokken ;) Hema boxer :respect: |
Zwarte paardrijbroek
Roodsporthempje Lichtblauwe trui 1 paar oranje sokken 1 paar dikke grijze sokken rijlaarzen |
een donker blauwe spijkkerdriewkwarts broek van wu tang
een wit t shirt van wu-tang met een groot wutang logo achterop een zwart wit grijs shirt zonder mouwen van players en grijse boxershort en witte sokken en een pet van wu tang |
slaap tshirt
boxer trainings broek van wedstrijdzwemmen |
Wit shirt van Catootje
zwarte broek donker rood schort zwarte sokken ARBO gekeurde kisten witte CK boxer... en jah, ik ben aan het werk :) |
joggingbroek
stakke zwarte boxer zwart T-shirt |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.