![]() |
heb ik gvd weer hoor....
ik kocht vandaag een spel voor de gamecube genaamt burnout 2 point of impact tof spel hoor maar toen ik wou saven BLEEK DE FILE CORRUPT TE ZIJN nou ik dacht oei jammer dan dan moet ie maar terug naar de winkel maar toen ik de file wou deleten HEEFT HET GODVERDOMMESE KUT DING DE HELE MEMORY CARD GEFORMATEERT:( nu ben ik al mijn save's kwijt ik was net zo ver met metroid prime helemaal weg ik had alles gehaalt met ssbm helemaal weg ik had op alles goud gehaalt met ts2 totaal weg:( :( snik snik het duurt maanden voordat ik weer op gang ben met al mijn spellen
|
Dat is dus vreselijk kut . Dat had ik vroeger met me Psx Mem Card , al mijn FF7 data eraf :( . Wat het een Nintendo Memory Card of een van een third party bedrijf ? meestal zijn spullen van Nintendo zelf wel betrouwbaar .
|
Citaat:
ff off ik heb dat kut spel maar terug gebracht en nba street gekohct die is wel zwaar ownage:thumbsup: |
zwaar kut idd :no:
misschien een idee om de volgende keer een back-up te maken op een andere memorycard? :z |
Citaat:
|
das k*t, misschien dat je van vrienden een copy kan maken van de spellen die je kwijt bent, al is het natuurlijk altijd minder dat je je eigen save games kwijt bent
ik hoop dat het mij nooit voorkomt |
Never choose the darkside of thirdparty hardware.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.