Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Vriendin opgeilen??!!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30743)

xmarleentjuhx 9 May 2003 20:25

Vriendin opgeilen??!!!!

Heeey Al:thumbsup:lemaal!! hé ik heb ff een rare vraag maar :
Hoe geil je je hartsvriendin op ('k ben ook een meid) Want ik ben verliefd op m'n vriendin en die Denk ik ook wel een beetje op mij we doen altijd wel gave dingen zoals samen praten over sex Sexcetera kijke en samen 8) sex-sites bekijken...Ik wil heel graag met haar zoenen..maar hoe krijg ik zeg maar haar zo ver...en asje nu geen praatjes :Z zoals :: weet je het wel ckr en zo Maar ik weet het idd ckr Zij wil het ook maar Durft het ook niet...wie heeft er een paar soort van flirttips :love: voor me?...

Alvast bedankt
xxx m. :*

inVision 9 May 2003 21:37

Ik weet niet hoe een meid een meid moet versieren aangezien ik een gozer ben, maar een ding weet ik wel! Ik wil foto's!

:Y)

Diz 9 May 2003 21:58

mmm, ik heb niet echt goeie tips voor je, maar doe wat je zelf fijn zou vinden, neem aan dat je je daar in ieder geval prettig bij voelt. Ik en mijn beste vriendin hebben het met alcohol dat we ons heel erg aangetrokken voelen tot elkaar. Tja, heb je ook niet veel aan denk ik, maar het valt altijd te proberen en een glaasje alcohol werkt toch wel ontspannend.

laurier_garnier 9 May 2003 22:27

praat anders eens gewoon over "hoe zou het zijn om een meisje te kussen?"

de gevolgen zullen wel komen zeker?.........;

0Vera 10 May 2003 00:07

hm beetje fout gebruik van smilies magoed. Beetje alcohol, en neem de stap om haar te zoenen, nadat je er eerst over gepraat hebt. Je ziet wel hoever ze wil gaan. Kijk uit met die verliefdheid, t kan zijn dat zij alleen nieuwsgierig is terwijl jij echt iets met haar wil. Dan ben je je vriendschap kwijt, dus denk daar goed over na! verder sterkte en veel plezier :p :*

Eelcotje 12 May 2003 20:11

Neeeeeeeeeeeeeeeh jongens.. argh slecht..

heel simpel aanpakken! :)

Als ze b.v. ergens aandachtig achter de computer iets leest, of tv kijkt..

zachtjes haar bij de zij, hand, been aanraken/vasthouden en dan merk je vanzelf of ze dat opvat.. van.. hey .. I like you.

van dat asoort aanrakingen krijg je kriebels :p

TallDude 13 May 2003 08:04

Indeed, bepaalde aanrakingen zeggen meer dan 1000 woorden. Het gaat om het gevoel wat je uitstraalt door het aanraken. Kan echt heel heftig zijn. Aura-bonding enzo

Eelcotje 13 May 2003 08:16

Citaat:

Originally posted by TallDude
Indeed, bepaalde aanrakingen zeggen meer dan 1000 woorden. Het gaat om het gevoel wat je uitstraalt door het aanraken. Kan echt heel heftig zijn. Aura-bonding enzo
:{ eeeuh.. jah :) lol.. I guess you're right..

PFP 13 May 2003 09:23

wie gelooft dit nu? Ik durf te wedden dat marleen het bij deze ene post laat

H20 13 May 2003 13:52

Je bent 14.. ik zou nog maar ff wachten voordat je (lesbische) seksuele acties gaat ondernemen...

Stevie 13 May 2003 13:56

Citaat:

Originally posted by H20
Je bent 14.. ik zou nog maar ff wachten voordat je (lesbische) seksuele acties gaat ondernemen...
:no: laat ze lekker als ze dat wil :yes: O-)

Bouke 13 May 2003 14:55

Citaat:

Originally posted by PFP
wie gelooft dit nu? Ik durf te wedden dat marleen het bij deze ene post laat
iemand die als eerste post een topic opent in sexualiteit moet je zowiezo al niet serieus nemen

PFP 13 May 2003 15:27

Citaat:

Originally posted by Bouke
iemand die als eerste post een topic opent in sexualiteit moet je zowiezo al niet serieus nemen
jah idd :d

BWM 13 May 2003 19:28

Citaat:

Iemand die sowieso niet kan spellen hoef je sowieso ook niet echt serieus te nemen...

8|

Chrizlybeer 13 May 2003 20:28

Re: Vriendin opgeilen??!!!!

Citaat:

Originally posted by xmarleentjuhx
weet je het wel ckr en zo Maar ik weet het idd ckr Zij wil het ook maar Durft het ook niet...

Nou als je al zeker weet dat zij het ook wil dan moet jij maar gewoon de eerste stap zetten he. K zou als ik jou was dan gewoon lekker een paar breezertjes achteroverslaan en dan lekker sexetera gaan kijken......
:wave:

Bouke 13 May 2003 22:05

Citaat:

Originally posted by BWM

Iemand die sowieso niet kan spellen hoef je sowieso ook niet echt serieus te nemen...

8|

dat is een mening

BWM 14 May 2003 10:38

Citaat:

dat is een mening
Neuy, als je basis-woorden zoals "sowieso" niet kunt spellen zul je wel niet bijzonder intelligent zijn...

En hoef ik je dus ook niet bijzonder serieus te nemen...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:14.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.