![]() |
Paul..!
1 Bijlage(en)
Kheb em voor de webcam gekregen:)
we hebben een heerlijk avond gehad:) Ik had caramel gekocht:) Hij is zooo teder:love: Hier foto's van mij.. en hem:) |
1 Bijlage(en)
Toen moest ie van mij in de lens kijken, want hij bleef maar kusjes geven:p :love: *)
|
1 Bijlage(en)
Maar hij bleef kusjes geven:)
|
1 Bijlage(en)
Hier kijkt ie een beetje boos, maar hij is wel mooi:)
|
1 Bijlage(en)
Hier lacht hij wel iets meer:)
|
..Toen deed ik zijn staartje uit, en zijn haar viel los, en hij vond ut nie leuk, dus ging hi naar benejuh kijken..
mooi haar heeftie he?:) |
1 Bijlage(en)
|:( Toen wa sik de foto vergeten|:(
|
1 Bijlage(en)
Uit eindelijk kreeg ik em al glimlachend met los haar op de foto..
wow.. he's soooo lieff:):):) |
1 Bijlage(en)
Dit ziet er uit als een hele foute foto, maar toen was hij heel lief naar mij aan het kijken.. dat missen jullie net
|
1 Bijlage(en)
En de laatste:)
beetje foute foto van mij, maar hij staat er heel mooi op:) |
1 Bijlage(en)
:yes: mensen.. ik ben heel heel erg verliefd:):):)
|
Citaat:
|
Citaat:
het uitzicht op zijn ogen des te meer voor mij :love: |
Citaat:
[edit] hoe blonT kun je zijn |:( DEpartment bedoel ik!! ni goed nagedacht toen ik dit postte :no: |
hij ziet er heel erg lief uit :yes: maar zo te zien is ie ook heel erg lief :D
|
Citaat:
tis ook wel een softie hoor ;) hij praat grappig, hij heeft een, hoe zeg je dat, best zachte stem zegmaar, geen scherpte erin. En als ik jo moet geloven zit dat zachte bij hem gewoon overal, hoe ie doet en is en voelt en weetikveelwat ;) heerlijk he verliefde mensjes :d [edit] en voor het gemak vergeet ik even wie de eerste verliefde ziel was die er hier in huize Voorschoten rondliep O-) :$ |
Citaat:
En hij is geen softie!! Hijs stoer:) en z'n brommer ook:) Hijs meeeega lief voor mij:):) Morgen zie ik em weer:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet mijn type (want geef mij maar hanekam :9~ ) maar toch lekker en lief :)
|
mijn type ook niet, maar hij ziet er wel errug liev uit :D volgens mij issie echt zooooo lief voor jou :D cool :D
|
Mijn ex had ook lang haar maar dan net iets korter en dat vind ik persoonlijk iets liever :) maar mijn smaak is raaaar ! wel liev hoofd :D
|
hijs helemaal niet mijn type:) maar hij past volgens mij echt perfect bij jou! gaaf!:thumbsup:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.