Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   ik lijk wel gestoord, maar doe het toch (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30759)

Bon 10 May 2003 12:10

ik lijk wel gestoord, maar doe het toch

vriend van wilt misschien zijn kaartje voor het uitverkochte rkc-NEC verkopen, en ik heb zojuist 60 euro geboden
en als hij het doet betaal ik het ook nog
voor een kaartje dat eigelijk 12.50 kost, maar tis uitverkocht en ik stond toch echt om half 8 op om 9 uur bij de ticketbox te zijn... maar jah thuisproblemen

duim ff voor me dus dat hij het verkoopt

JennyMindTricks 10 May 2003 12:13

*DUim*Duim*Duim*Duim*DUim*!! :)
Hoop het voor je!!

The6thgate 10 May 2003 12:15

gek kind:+

GregoorvanDijk 10 May 2003 12:19

Kaartjes voor het RKC-vak kan ik misschien wel krijgen, BONCORE :p Zitten veel RKC-fans bij mij op school :p

The Phit 10 May 2003 12:35

meid, je bent toch zoo klein, je kan vast mee liften onder iemands jas :yes:

JoY_RFJK 10 May 2003 12:41

Re: ik lijk wel gestoord, maar doe het toch

Citaat:

Originally posted by Forza_Barca518
vriend van wilt misschien zijn kaartje voor het uitverkochte rkc-NEC verkopen, en ik heb zojuist 60 euro geboden
en als hij het doet betaal ik het ook nog
voor een kaartje dat eigelijk 12.50 kost, maar tis uitverkocht en ik stond toch echt om half 8 op om 9 uur bij de ticketbox te zijn... maar jah thuisproblemen

duim ff voor me dus dat hij het verkoopt

whaha zo veel.. je kan hem echt wel goedkoper krijgen hoor.. die wedstrijd duurt nog weken.. haal je hem echt wel goedkoper binnen dan 60 euro als je beetje je best doet

Bon 10 May 2003 12:46

Re: Re: ik lijk wel gestoord, maar doe het toch

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK

whaha zo veel.. je kan hem echt wel goedkoper krijgen hoor.. die wedstrijd duurt nog weken.. haal je hem echt wel goedkoper binnen dan 60 euro als je beetje je best doet

maar lieve schat van me, niemand wilt ze kaartje verkopen, volgens mij heb ik het onderhand al aan stuk of 36 mensen gevraagd
en nu heb ik er een, en die zal ik ook krijgen ook
wedstrijd is bdw al over 2 weekjes :yes: dus zoveel tijd heb ik niet

Forza_vitess 10 May 2003 12:47

lekkere vriende heb je...60 euro

Bon 10 May 2003 12:51

Citaat:

Originally posted by Forza_vitess
lekkere vriende heb je...60 euro
mwah, ik zou hem niet verkopen.. dus ook niet voor 60 euro, misschien voro mee...ik zei voor "60 euro" hij zei "aantrekkelijk aanbod" tjah... kenk wel terug gaan krabbelen :no:

GregoorvanDijk 10 May 2003 13:09

Een paar jaar terug, toen we 2x in waalwijk Champions-League konden halen werden mensen bedreigt, als ze hun kaarten niet wilden verkopen. :no: Sommigen hadden er wel meer dan 500 euro voor over :{

Bon 10 May 2003 13:41

Citaat:

Originally posted by bartje518
Een paar jaar terug, toen we 2x in waalwijk Champions-League konden halen werden mensen bedreigt, als ze hun kaarten niet wilden verkopen. :no: Sommigen hadden er wel meer dan 500 euro voor over :{
mjah iets als overdreven clubliefde noemen ze dat... jammer dat ze dat in arnhem niet kennen :wave:

theo tank 10 May 2003 14:04

Citaat:

Originally posted by bartje518
Kaartjes voor het RKC-vak kan ik misschien wel krijgen, BONCORE :p Zitten veel RKC-fans bij mij op school :p
Die onthoud ik voor RKC - Feyenoord, Bart :Y)

Forza_vitess 10 May 2003 14:23

Citaat:

Originally posted by Forza_Barca518

mjah iets als overdreven clubliefde noemen ze dat... jammer dat ze dat in arnhem niet kennen :wave:

pardon????

ik ben zojuist ontslagen, omdat ik persee morgen naar Graafschap-Vites wou, terwijl ik moet werke morgen

Stevie 10 May 2003 14:32

60 euro :huh:
daar kun je 24 albums van branden als t nie meer is :z

JoY_RFJK 10 May 2003 14:40

Citaat:

Originally posted by Forza_vitess

pardon????

ik ben zojuist ontslagen, omdat ik persee morgen naar Graafschap-Vites wou, terwijl ik moet werke morgen

ja he? kankerlijers van je werk zeg.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.