![]() |
:love:
Toen kreeg ik op moederdag een hele mooie hartjes ketting..
van Vera:) Lief he? tis een soort medalion., zij heeft dezelfde.. kga o foto'tje van haar erin doen :love: khou van je liefje.. heel lief van je:) Iemand zijn/ haar moeder nog ietes voor gedaan? Ik ga zo ontbijtje klaarmaken voor mamma.. |
:yes: voor moederdag :p mama vond et een leuk idee :)
ik ga voor mijn mama eten koken vanaaf :) [edit] mijn medaljonnetje is al af :) |
Citaat:
|
tilapiafilet voor mama en mij en groente (weni welke , bloemkool ofzo) en voor papa en jou stukkie zalm geloof ik... en rijst :) en ongetwijfeld ook aardappels :p
|
1 Bijlage(en)
kijk es voor iedereen :) ons medallion :)
|
wat lief!
ik ben koekjes aant bakken 8-) en kettinkje en grappige tissues gekocht. |
Citaat:
Maaruh... ja.. mooi foto'tje van het medalion:) |
Mijn ouders zijn een weekendje weg (hotel), heb me kadotje vrijdag al gegeven...
|
Citaat:
|
sjezus, kunnen jullie het niet samen overleggen ofzo, en waarom moeten wij dat ook allemaal lezen? :{
|
Citaat:
helemaal mee eens en moederdag?ben net wakker, voel me verot, en ga zo naar Vites |
Citaat:
|
Citaat:
|
mn koekjes zijn mislukt :'(
ze zijn aangebrand :] |
m'n appeltaart is klaar :D
|
Citaat:
:z zussie is liev :love: |
Citaat:
Je kunt moeilijk alle threads laten scannen door iemand op dat idiote geneuzel van jullie over wat jullie eten vanavond. |
pfhhh echt dom "als je het niet wil lezen kijk je maar niet" Ik hoor het je zegge met een krijsende baby stem.....
echt iritant dit, mischien een bann? |
Citaat:
/me wil ban hiervoor :z try me :love: :d |
Citaat:
overleef je niet ;) |
Citaat:
:*? :) |
lief hoor
maar waarom iets aan je zus geven op moederdag? |
Citaat:
:no: ;) |
Citaat:
:* voor Forza ;) (hoort eigenlijk in kusje topic maar hier mag ook wel ;)) |
nouja moet je toch zelf weten?
ik heb ketting aan me moeder gegeven zo'n ketting met speciale krachten dees is voor weerstand tegen ziekte en vriendschap die ik gaf :) |
Citaat:
|
Citaat:
dha :p |
Citaat:
|
Me pa heb me ma ontbijt gegeven,
Ik kwam ff langs maar toen ging ik ff naar boven kijken waar kadootje was en toen zag ik me bed, ik denk ff leggen, maar ik was in slaap gevallen... :9 Daarna maar kadootje gegeven... Eh bodylotion en iets voor in de douch en een dingetje waar een kaarsje in kan maar dat kaasje zat der ook al bij hoor :) That's it!! |
Enne... lief hangertje hoor meiden!! :love:
|
mooi dingetje zeg :yes: ik heb niks voor moederdag gedaan of gekocht. kwou een cadeau kopen gisteren maar kon niks leuks vinden :x
|
ik heb me speciaal niet geschoren voor moederdag.
|
mijn mams heb rozen gehad :)
en wat plantjes voor in de tuin, die wilde ze graag :) |
Ik heb maar een kaart gegeven, ik kon niks van de voren kopen :( ben een beetje ziek maar me vader heeft wel een paar kettingen en 2 horloges aan der gegeven
|
Citaat:
waar is dat nou weer goed voor? :o |
leuk kettinkje hoor:) wij hadden spulletjes voor onder de douche gegeven en ik had soep gemaakt en zus en vriend hadden afgewassen en vanmorgen mn pap. Alleen nu ligt mams met hoofdpijn op bed:'(
|
Citaat:
|
ik ga vandaag een dienblad voor mn moeder kopen voor ons nieuwe huis.. hij's heel mooi, ze heeft em zelf uitgezocht :yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.