![]() |
Wat vinden jullie? Kan deze avatar voor Arie-Kanarie?
1 Bijlage(en)
Jah, jullie weten allemaal inmiddels wel dat Alwin, ook bekend als Arie-Kanarie en Rekz_x, hoteldebotel is van 0Vera. Zo erg zelfs, dat hij vannavond op internet allerlei producten met de naam Vera heeft zitten zoeken. Je moet denken aan huidolie en dergelijke. Nu heeft hij een avatar zitten ontwikkelen, maar weet eigenlijk niet goed of hij hem wel kan gebruiken. Hij vindt hem zelf niet mooi genoeg :no:. Ik vind hem echter getuigen van pure liefde :yes::love: Wat vinden jullie, is hij mooi genoeg? Je moet meenemen in je keuze dat Alwin zelf heeft gezocht naar deze foto's enzo, en er dus echt moeite aan besteed heeft :$
|
Optie 3: I don't give a fuck
|
Citaat:
|
Ik ga er even van uit dat je dit serieus bedoelt.
Als jij het van ware liefde vindt getuigen dat iemand als door obsessie gedreven producten met dezelfde naam als degene die hij leuk vindt opzoekt en vervolgens een avatar in elkaar knutselt die inzoemt op een stel borsten (de hare?), dan is zijn avatar absoluut gepast. Ik heb dus 'nee' gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iedreen me steeds vals beschuldigen :p |
Citaat:
maar damn, jou avatar..... waar is dat ookalweer van, ik ken dat nog van vroeger het was super cool dat weet ik wel ik had er stickers van herinner ik me nu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je mag die avatar alleen gebruiken als vera t goedkeurt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, behalve wat contacten hier en daar die voor vriendinnetjes wel een avatar weg willen halen... :p Overigens vraag ik me af of ze dat nu uberhaupt wel heeft.. ;) |
hehehe :d
|
eej, ik wist niet dat er van Vera foto's waren van d'r tietuh? :9
O-) :x ;) |
ik vinnum prachtig
|
Tsjah, bennut met rickclan eens. als zij et ok vind, vinnik et best. Pure liefde lijkt me sterk ;) maar grappig isset wel.
|
NIET VAN AVATAR VERANDEREN ARIE
Wees een beetje trots op een mooie sport 8-) |
2
|
Citaat:
Citaat:
[edit] voel ik me ff machtig :] Dimas had geen bezwaar en ik ook ni dus veel plezier dr mee :yes: InVision: kijk in ADB topic 'borsten', gepost door LoeLoe, daar post kampie als eerste die foto van mij :) hij was al eerder op t forum verschenen maar doordat er toen zoveel verplaatst werd verdween die tot twee keer toe vanwege de backup die werd ingezet dus... |
:yes:
|
hij kan wel maar hij is lelijk O-)
|
groovmaster ik heb die pop helemaal links onder
|
Hup Alwin, een geringe meerderheid stemt :yes::p
|
Citaat:
|
Omdat ineke heeft toegestemt stem ik wel op :yes:
|
Tjah als Ineke het zelf goed vindt..
|
1 Bijlage(en)
't zijn wel een paar mooie oogen hoor! :yes:
Ik voorspel vele jaren speelplezier voor Dimas :9 |
Citaat:
|
:no:
kvind ut maar nix.. |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
oke op verzoek van arie nog een foto van mij :)
|
Daar zal Alwij blij mee zijn :) Nu is ze avatar helemaal af 8)
|
Citaat:
ik denk ook dat hij die foto heel leuk gaat vinden :yes: |
ik krijg er kriebel van :(
|
Goedgekeurt Bart?
|
Citaat:
[edit] kijk nou eens hoe goed onze avatars op elkaar aansluiten, zelfs die tekst erboven :d */me heeft LOL* |
Citaat:
Maar hier kijk je zo stoer! en die post hierboven van:"Ik voel me machtig :] " tja daar kick ik wel een beetje op eigenlijk :$ Ik ga wel een beetje afwisselen tussen die 2 avatars dan! |
Citaat:
je bent stiekem wel een beetje lief ;) :* truste! nog succes op je stage, ik moe morgen naar school, laatste daggie :) woensdag neem ik vrij :z |
1 Bijlage(en)
hihi
zou je het erg vinden als Bart en misschien ik deze avatar dan gaan gebruiken? |
1 Bijlage(en)
Ik had eigenlijk een soort van afgesproken met Bart dit ik ook net als jij zo'n stoere foto zou maken en die dan in me avatar zou zetten
moet ie erin of niet? nee he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is leluq.. maar de foto's op zich niet.. JA dus.. :p
|
Citaat:
dus ik zie ze ook niet :p en hou die avatar! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.