![]() |
Eendje leeft weer!!!!!
het eendje leeft weer!! wh000h000!! dus hij was niet onder de auto gekomen zodat het andere eendje helemaal alleen door de wijk zou lopen..
ik ging vanochten met de fiets naar het station.. en ik fietste.. en zag ze opeens met z'n 2en door de berm lopen :D :D dus ikke helemaal blij verder fietsen :) :) dus die vogel die naast de weg ligt is toch niet die eend. ( valt niet te zien :{ is helemaal opengereden :kots: ) nu waggelen ze lekker weer vrolijk rond :) ze zullen wel op vakantie zijn geweest ofzo :o :p |
Re: Eendje leeft weer!!!!!
ik heb een hekel aan eenden, kuteenden
|
Re: Re: Eendje leeft weer!!!!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Eendje leeft weer!!!!!
Citaat:
|
en met de twentemeeting heb ik babyeendjes brood toegeworpen :p toen werden ze bang en gingen ze maar achter hun moeder aan het water in..
mama eend was al snel het water ingegaan :| en papaeend was een beetje aan 't spelen :p :D vals spelers :[ :p |
Re: Re: Re: Re: Eendje leeft weer!!!!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Eendje leeft weer!!!!!
owjah ik heb ook es brood gegeven aan een haakje maar toen kwam de eend vast en toen was ik te bang om em los te maken en de 2 dagen later was ie dood, toen was ik 7 of 8 ofzo :{
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eendje leeft weer!!!!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eendje leeft weer!!!!!
Citaat:
|
eendjes zijn lief :)
|
Citaat:
|
*gaat eend in fik steken*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
staat toch niks boeids, laat me alleen ff me tshirts en cd's pakken :) |
Citaat:
vrachwagen huren :? |
Citaat:
|
A FunFair: :aai:
eendjes zijn best liev ja :yes: bij ons op et achterplein liepen ze ook altijd rond, en die kon je bijna uit je hand laten eten :) maar nou hebben we de nieuwbouw en daar is dus geen water meer :( |
Eendjes zijn cool:d
|
Ik ha deen eend en die heette loesje... Maar nou istie dood :'(:'(:(
|
Iemand eend kopuh ?
we hebben er toch iets van 20 in de tuin :) |
eendjes zijn liev:)
|
wij hebben ook 2 eendjes:) mandarijn eendjes ofzow:? en 2 kippen:d
|
Citaat:
iemand mier... laat maar :p |
mijn buurvrouw waggelt als een eend.. telt dat ook?
|
wij hebben 2 in de achtertuin in de vijver, hopelijk krijgen ze kleine kindjes :yes:
|
Citaat:
BOOM:D |
eendekuikens zijn echt :love: :love: :love: :$
ganzen zijn ook bset liev dik :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.