![]() |
Dat ken tog nooit goed voor je zijn
1 Bijlage(en)
Deze vet grote gore pille moet k slikke omdat ik zogenaamd keelontsteking heb en hoofdpijn enzo. Das trouwens allang over maar maakt nie uit. Maar as je dan leest wat er in die pille allemaal zit dan vraag je je egt af kan je daar dan weer "beter" van worde?
Dit zijn een paar 'stofjes' die er in zitte:p feneticilline magnesiumstearaat gelatine titaandioxide zwart en geel ijzeroxide Mensen dit ken tog nooit gezond zijn:? |
Je hebt geluk dat je ze moet slikken..., sel je voor dat je ze in je poeperd moet douwen :huh:
|
die dingen ga je echt van kotsen had lekker drankje gevraagd bij keelontsteking slikken gaat toch moeilijk en die pencilline kreeg ik niet weg drankje wel :)
|
eumm gewoon slikken.. tis niet zo erg..
|
Citaat:
|
ik heb zo ook geslikt en je ziet wat er van over is dus ik zou het niet nemen..
|
gelatine... gadverdamme :kots: :kots: :kots: Wat is dat nou voor rare stof.
|
Hu heerst keelontsteking ofzow? ik heb nu ook keelontsteking. Net als iedereen in de buurt. :(
|
Citaat:
netzoals winegums enzo ;-) |
Re: Dat ken tog nooit goed voor je zijn
Citaat:
anders..wordt je juist weer ziek.. |
Citaat:
|
ze geven ut nie als het slecht voor je is..
|
Citaat:
|
je moet gewoon een vieux met veel citroensap drinken, 2 minuten opwarmen in de magnetron. doe dat voor het slapen gaan, en de volgende dag ben je kip lekker :yes:
|
Citaat:
die medicijnen zijn heus goed voor je, want als je het niet neemt kan je nog veel en veel zieker worden en das niet zo gezelli |
vertrouw maar op de natuurlijke selectie
|
als de doc het zegt zal het wel goed zijn
maar weet je wat ook altijd ene leuke deminsie hjeeft aan dit soorr dingen is die dingen slikken en daarna gana zuipen |
Citaat:
|
ik moet toch niet zoveel pillen slikken hoor
|
weetje .. een meisje wat ik ken slikt perminent 14 van dat soort pillen per dag.. zeur niet..
|
Citaat:
|
Re: Re: Dat ken tog nooit goed voor je zijn
Citaat:
|
Ik heb nu dezelfde inslik gevalltjes als op die foto. 8-)
|
Slikken trut!!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.