![]() |
Wie van het forum vindt jij t liefst?
Lizz,,, die is zooo lieeef. :yes: :*
|
LoeLoe is heel lief. maar ChildofThight ook...
Kga tog voor CotN haar pm v-daag was zoooo lief:) |
ariekanarie, the phit, forza vites vind ik de liefste..:*
|
elysium :)
|
ambypur, infamous, monolo, biffy
zijn wel meer heel lief, maar die spreek ik relatief weinig :( |
BlueWolf & The6thgate :)
Vergeet ik toch helemaal de dames :rolleyes: :p 0Vera en DarkAngel.. |
Toen ik dit topic doorlas hebben Iris en Ik officheel verkering met elkaar gehept :{
Ok :p Linnea, 0Vera, Groov :*, en vele andere die ik wel ken zijn koewl enz |
dext0r, bluewolf, antikezman, groovmaster, dimas ook wel lief :D stevie ook lief denk ik :yes: nja ik vind veel mensen wel lief :)
|
heb niet echt 1 die ik de liefste vind:s
mliekje, cotn, miss_sweetgirl, kreej-z springen er dan wel uit:) *ziet genoemd worden door karliene? verrassing:D* lijkt me ook aardig maar ken k niet zo goed:) |
Muuuuu zuuuuuusjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.... Die is zo lieeeeevvvvvvvigggggggg... ik hoooooouuuwwww echt van je lieeeffffffjeeeeeeuuuuuuhh... knuffffffff kusssssss
|
Citaat:
|
Ach jah iedereen is wel liev op zijn eigen manier:)
|
Citaat:
|
Citaat:
wie vin ik t liefst? denk da'k voor groov, dimas en DarkSilence ga, ow en Andy is ook :thumbsup:! damn kan ni kiezen :( karliene is ook lief en bunny is liev en jo weet t al en loeloe en kampie enzo :( ow en special hug for Arie ;) |
bruggie en theotank :yes:
bartje518 en bazzemans ( mwah en antikezzzman ook :aai: ) |
Ik vindt Mandy het liefst :$
|
Mlieke en Miss_Sweetgirl :yes:
|
Karma-killer en The6thgate
|
Citaat:
biffy is ook lief, net als atjeuh en COTN en dext0r en ambypur en dimas en karma-killer, ach er zijn er zoveel :) |
Nog met niemand echt leuke momenten meegemaakt (via het forum dan meis ;) (zij weet wel dat ik haar bedoel))
Ik vind iedereen hier eigenlijk best tof voor elkaar... |
Citaat:
|
Ik vind mijn Tijsje het liefst :D
|
chica (volgensmij doet zij geen vlieg kwaad :D), linnea, kreej-z, miss_sweetgirl, 0vera, psychobunny, 6e poort, bop.. en nog een paar die ik vergeten ben :+
|
LoeLoe en Ireentje maar verder ook wel lieverds!
|
Citaat:
en vind Linnea wel liev en CoTN, BoP, Kampie (heeft bewezen dat ik ook normale pm's kan sturen :d), Irene!!!, yo-de-plo, forza :d, FoL, lizzje (yeah heb haar eindelijk in mijn msn :7) eeeeeennnuh Youssef :) |
Citaat:
en ik vin jou ook liev meissiej :* |
Citaat:
jaja.. maar er stond wie vond je ut liefst.. vink zowiezo een kutvraag.. en iedereen ging meer mensjes opnoemen.. LoeLoe zeker. DarkAngel is een schatje:) me zusjuh natuurlijk.. Sick-dude is echt toppertje:) Dext0r en Amby ook. Ireentje en Mandy nie te vergeten:) |
En Koelkast is ook lief..
die geef ik geen kusje.. want hij zegt altijd dat je die moet verdienen he wes?;) |
nou...word gelukkig nog wel een paar keer opgenoemd :p
maja...iedereen is lief op zijn/haar eigen manier, maja: COTN, Chica, DarkAngel, Linnea, Reentje ( :] ), LoeLoe, Rijntje and many more |
monolo :love: , dext0r8) , ambypur:wave:
|
Niemand.........................
|
Niemand anders die Tyskie lief vindt? Hmm.. dan heb ik 'm lekker voor mij alleen :D
|
Citaat:
(soms:p) |
Citaat:
En Vera natuurlijk! En anderen lijken me wel lief, maar ken ze nie zo goed... |
en me eigen Ds'je, zie ik nog steeds nie als lid van ut forum, maar tis wel een toppertje. een heel erg lieverdje:*
|
oww. en kwil Daan ook nog ffues bijzette;)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben je beste vriendin;) |
tsss.. walgelijk hier.
en mijn topic doen ze op slot; http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=30837 |
Word ik me toch zomaar één keer genoemd 8) THAANNXXX Bon :*:*:7
Wie zijn er lief.. ehm.. Lizz, Anke, Bon natuurlijk :), MOI en ehm, Irene is ook aardig, COTN, en ik vergeet er vast een heleboel :no: Van de mannen mag ik: thePhit, Theo Tank, Hugo, Basjemans, Arthur, Alwin, vooruit, remco, omdat ik van m won met fifa, FoL, tyskie, Oizo, en nog veel meer wel.. :yes: |
Re: Wie van het forum vindt jij t liefst?
Citaat:
|
Daar heb je het al, daar vergeet ik me helemaal Hooligan Joy, en Christiaan :no:
|
Citaat:
|
Nah om echt specifiek mensen te noemen dan:
Mandy (ze is mijn schatje haha) En Jolandatjuh..zij's ook me skattie. En Ambertjuh en Ineke en Lizz en alle meiden:thumbsup: En dan nog Nick en Wesjuh en Martijn want hun zijn:9~ :9~ Hmm Groovie, Rickjuh en Daan want dat zijn ontzettende lievurds. Hmm ik sla er teveel over ik hou al op:d Hahaha gewoon alle mensen:yes: |
Citaat:
wie ik t liefst vind...euh...dat zijn er nogal wat....0Vera, LoeLoe, AmbyPur, Chica, COTN, Irene, BW, Fade :p DarkAngel, FunFair, Jochemmm, Eelcotje, dext0r, BoP, 2-D, Chesta, Dimas....misschien nog wel meer afhankelijk van wie ik vergeet :? |
monique..visjuh..en wesley
de rest mag ik ook wel hoor |
Citaat:
|
:+
|
hm ik ga wel weg van dit forum :(
|
Citaat:
en nog wel meer die ik vergeten ben, bijv darkangel en youssef zijn ook wel cool :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.