![]() |
zaadopdrogingen onder voorhuid
Ik heb een voorhuidvernauwing en daardoor komt mijn sperma niet goed naar buiten en droogt het op weet je hier wat voor of heb je het zelf ook please tell me!!!!!!!!!!!!!!
|
erm, zorgen dat je voorhuid wat oprekt dmv oefenen ..
en erm, gauw genoeg schoonmaken (voorhuid naar voren trekken en inwendig reinigen ofzo?) zou moeten werken als je voorhuid te strak blijft kan dit nog wel problemen blijven geven, in dit geval zou ik huisarts raadplegen, en besnijdenis overwegen? |
Ik weet het niet hoor, maar heb zo'n gevoel dat hij een grappenmaker is... ze profiel is ook gewoon leeg enzo :no:
|
sorry maar wat is voorhuidsvernauwing? :{
|
Citaat:
|
goed proberene te wassen zodat ewt niet lkan opdrogen toch>??
|
Dat heet smegma...
Smegma is een stof, dat gemaakt word door je penis.. blijft gewoon onder je huid zitten.. Kijk wel uit als je sex hebt, een vrouw kan hier baarmoeder ontsteking van krijgen.. |
volgens mij heeft ie het nu over sperma, wat niet goed naar buiten komt, en niet over smegma.
Citaat:
smegma is dus in principe talg, maar met normaal dagelijks reinigen zou dat er niet zitten. en over dat stukje met sex, baarmoeder ontsteking...., volgens mij kan iedere vrouw dat krijgen bij een gebrek aan hygiene, |
dext0r, je bent wel geschikt voor je baan :thumbsup:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.