![]() |
Weeeeeeeeeekend!!
Wat gaan jullie doen??
Ik fnaaf naar de voetval 8-) :) |
ik denk helemaal niets ik heb nog heel veel te leren voor mijn examens :[
|
leren...
volgende week toetzen :[ GRRrrom |
Citaat:
|
Citaat:
dinsdag geschiedenis :o |
straks werken, morgen naar de bios, schoolzooi en verder niks in de planning
|
Citaat:
Dinsdag Nederlands, lezen of schrijven... Maar lekker boeie, niet over school praten, over weeeeekend :D Heb zin in fnaaf... |
Citaat:
Welke film?? :) |
dadelijjk naar the matrix reloaded, dan feest, zaterdag paardrijden en verder niet veel doen:) en zondag naar NK dansen van een vriendin:)
|
Citaat:
|
Ik ga morgen wat dvd's en cd's kopen en chille en hange in de stad
|
vanaaf ga ik met een lievig meisje naar de bios, morgen werken en ik zal dan en vooral zondag ook nog gaan leren voor me examen(s) maandag, M&O en Nederlands, al valt er voor Nederlands niet echt iets te leren...
|
morgen naar de stad denk ik zo en sávonds naar vriendin en zondag zie wel naar wie:)
|
vanavond oppassen en morgen naar een lunch, morgenavond naar de bios en verder LEREN voor mn examens :(
|
Hoezo gaat iedereen naar bios?? :(
|
Citaat:
vanaaf werken, ga wel andere keer naa Matrix toe :) |
vanavond body-balancen :)
en mn tante komt morgen sporten, shoppen, savonds naar vriendin zondag verjaardag van een soort oma 8-) (en een beetje leren evt.) |
loveee!! in a womens heart
|
Citaat:
|
euhm… werken en zondag met duits 2 bezig en ik ga met een vriendin een fotosessie houwen :p hehe koel :D ja we hdden nog heel veel foto's over na ameland, zeker 37 ozzo ( dat krijg je als er geen boeiend mensen in de klas hebt )
|
Vanavond naar Amsterdam..
Morgen naar Eindhoven.. Zondag gewoon thuis... Wat ik ga doen is nobody's business..:p ;) |
Citaat:
|
Had ik maar de discipline een heel weekend te kunnen leren :{ Dat bespaart je wat schooljaren :[ :(
|
vanavond oppassen
morgen... euh nix doen :? zondag... hm iig voetballen.. verder weet ik het nog niet :S |
leren :'(
|
Werken moet ik morgen!!8|
Zondag karten! :D |
mijn weekend is nog helemaal leeg :'(
|
en morgen van 09:00 tot 13:00 werken. had me nog zo verheugd op 2 dagen uitslapen waar k hard aan toe ben8|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet 2 uur eerder beginnen hoor!! ;) |
werken 8|
|
heb weer eens een 4 daags weekend... :p
maarm, broers verjaardag, beetje voor school werken, gewoon werken... en... de rest zie ik wel weer :z |
matrix gezien en zo neuken:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NAAR ME OMA's VERJAARDAG
JOEPIE!!!!!11q1 :{ :{ |
Citaat:
|
we gaan winkelen in amersfoort
dan verjaardag en daarna uit zondag ga ik leren voor me modules die ik nog moet afronden en verder weekni |
Citaat:
zie al uit naar zondag 8-) |
wat voor vak is m&o?
ik ga morgen shoppen voor een jurk, en heel misschien naar de bios (down with love) als ik kayla (vriendin van me) te pakken krijg :) |
Citaat:
Citaat:
|
werken, even naar festival
weer naar huis, even eten + 2 uurtjes leren, even 3 uurtjes werken, en weer naar festival dan misschien nog ff de kroeg in, en zondag een dag om te leren. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.