![]() |
koelkast de beheerder
:o hij is dus de opvolger van youssef.. had ik niet verwacht :huh:
|
ik wel, koelkast is een hele goeie beheerder! hij is opjectief, en bekijkt elke situatie induvidueel, zonder dat hij een kant kiest, Hij kan goed beargumenteren. En heeft gewoon heel veel verstand van computers
Koelkast voor president! |
ik zal er proberen het beste van te maken en het zo goed als ik kan uit te voeren.
nogmaals mijn mail adres voor mensen die met brandende vragen zitten dit is terug te vinden in mijn profiel. Overigens ambitieer ik wel later als ik wat ouder ben een positie op landelijk politiek niveau. |
u go girl :*
en ik ben het helemaal mee eens met de beslissing |
Citaat:
|
Citaat:
en uh et is ambieer (sorry ik ben taalpuncturist :$) en gefeli met je aanstelling :* |
:thumbsup:
|
Citaat:
|
verbaast me niet:)
|
Citaat:
mgoed.. ik vind ut ook een hele goede:) |
ficiat! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit op mijn CV zetten daar heb ik nog nooit over nagedacht. ik denk ook niet dat het nodig is mijn cv is wel een mooi stukje zoals het nu al is. maar het is leuk om er misschien tussen te zetten. je zet je schoolkrant cariere er tenslotte ook op. |
Feli :):) Goeie keuze :thumbsup:
|
Citaat:
en op het forum staat het allemaal maar irritanter;) Ze heeft ut tot nu toe nog nooit hierop gedaan. dus waarom zou ze nu beginnen? |
Het is ook de enige die ik aan zou stellen als beheerder. Goed werk. :thumbsup:
|
ik vind het goed, hij is objectief, weet veel van computers en internet, heeft een goede rechtspraak
goede keus dus |
Zet je dat op je cv ? :huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Erger dan Youssef kan het niet zijn ;)
|
Ik denk wel een goede beslissing.. lees goes: denk.. :p
|
Citaat:
ps.. dit is een opmerking van losse grappige aard en diend ook zo opgenomen te worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
en ja hoor ik kan denken.. :p |
Citaat:
|
Goede keuze :thumbsup:
|
Citaat:
asjeblieft hee. dat meen je toch niet. Op de basischool heb ik ook wel es schoolkrantje gemaakt, ga ik er toch ook nie opzette, das toch geen werk ervaring, dat doe je gewoon voor je plezier en met je verantwoordelijkheid, dat snap ik niet echt, et is niet zo dat de schoolkrant zonder "column" geen schoolkrant is. Dus zo een grote verantwoordelijkheid is dat niet |
Citaat:
zeg dan niks, ik bedoel ik heb me zelf niet eens opgegeven????:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze topic ging toch over Koelkast :+
|
Citaat:
|
:thumbsup:
|
LoeLoe is weer supermoderater maar het mannenforum is nog steeds weg, goede prestatie :thumbsup:
|
Koelkast...ook mijn keuze :)
|
Als notoire dwarsligger zal ik dan maar wat terughoudender zijn 8). Het had natuurlijk slechter gekund :yes:. Maargoed, laatst met Basjemans een uiterst gezellig gesprek gehad met Koelkast, dus blijkbaar kan ie best meevallen :) (P.s. dachten we dat op scholieren niet ook eerst van Mitros :wave: )
|
Citaat:
Wij van de staff kiezen de mensen. |
Citaat:
Waar zij overigens hoofdredactrice van is geweest.. Daar mag je best trots op zijn.. zo:) |
Citaat:
zet ik ook niet op me CV |
Citaat:
ben jij nou zo dom, of probeer je het alleen over te komen, ik geef me zelf toch ook nie op!!!!!ik zou ten eerste niet eens willen om hier ook maar iets als baas te wille zijn. je moet tusse de mense blijfe staan, anders is het geen fuck aan. |
Citaat:
|
Voor een keer dat forza wat normaal reageert verneuken jullie het :|
|
Citaat:
:no: |
Citaat:
hij zegt: ja jij niet ik zeg : net alsof ik me heb opgegeven ik zeg niet dat ik me moet opgeve, om beheerder te word. |
jaja
toen kwam er een olifant met een grote gezicht en die maakte zo dit topic dicht :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.