Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ergernis op de fiets top 1. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31074)

MarkNMGN 17 May 2003 14:40

Ergernis op de fiets top 1.

1. 3 slome kakkerwijven op 1 baan naast elkaar, en dan bij het stoplicht nog ff 10 seconden blijven lullen als et groen is en gewoon NIET aan de kant gaan als je ff belt...:[ :[ 8|

Linnea 17 May 2003 14:42

Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN
1. 3 slome kakkerwijven op 1 baan naast elkaar, en dan bij het stoplicht nog ff 10 seconden blijven lullen als et groen is en gewoon NIET aan de kant gaan als je ff belt...:[ :[ 8|
Zeer begrijpelijk:aai:

JennyMindTricks 17 May 2003 14:42

Dát ken ik!!
Alleen bij mij waren het der 5 naast elkaar... :{ of 6... :{

PFP 17 May 2003 14:43

ik irriteer me sowieso aan fietsers, die mongolen hebben nooit hun licht aan, ik knal er bijna altijd achterop als het donkrer of mistig is :[

en nog iets fietsers rijden gewoon altijd door rood, vertonen ook ernstig kudden gedrag.

fiets 1 meisje door rood. Kom ik aan bij die kruising, gaan die andere meisjes ook nog ff snel door rood.

MarkNMGN 17 May 2003 14:44

Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

Originally posted by linnea
Zeer begrijpelijk:aai:
:)
Citaat:

ChildOfTheNight
Dát ken ik!!
Alleen bij mij waren het der 5 naast elkaar... of 6... :

hoe grote fietsbanen hebben ze bij jullie wel niet :huh:

kan er nu nog boos om worden :no:

JennyMindTricks 17 May 2003 14:57

Re: Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

:)

hoe grote fietsbanen hebben ze bij jullie wel niet :huh:

kan er nu nog boos om worden :no:

Ja was soort fietspad-weg ofzo weet niet wat het voorstelde... :p

Mjah stelletje aso's tegenwoordig !!

Karliene 17 May 2003 15:05

Mensen die zo dicht achter je rijden dat je wel vaart moet houden wil je niet dat iemand achter je opknalt..Grr..Als ik fiets doe ik dat op m'n gemak, ik heb (bijna) nooit haast...:[

Plankje 17 May 2003 15:06

dan ga je tog een stukje door de berm of hebben ze bij jullie muren om de fietspaden heen?

0Vera 17 May 2003 15:06

Re: Re: Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Ja was soort fietspad-weg ofzo weet niet wat het voorstelde... :p

Mjah stelletje aso's tegenwoordig !!

:yes: helaas wel... als ik naar school ga (naja ging eigenlijk :p) dan heb je zo'n heel erg breed fietspad, daar kunnen ze rustig met 5/6/7 mensen naast elkaar rijden, en als je dan belt kijken ze je meestal met een arro-bek aan van hallowatdenkjijwelniet (en dan ben ik een 6V-er :S nee dan vraag ik niet om respect omdat ik zo goed ben, maar dan wil ik ni weten hoe je daar als brugger onderuitkomt :S:S:S).

nog een irri verschijnsel: de papelaan (die weg waar ik et net ook al over had dus, naar school) is zo rond kwart over 8 vergeven van grote massa's fietsende slakken :{ en dan ben je de eerste nog ni voorbij of je ziet de volgende al weer aankomen. En steevast nemen ze heel veel ruimte in en er zijn ook nog tegenliggers, dus eer je daar weer voorbij bent, ben je weer 5 minuten van je kostbare fietstijd naar school kwijt :|
oplossing? op het laaaaaaaatste nippertje weggaan, dan zijn ze geheid allemaal al op school. de enkele late sloomfietsers zijn dan ware einzelgangers en vormen dan weinig belemmering meer :)
nadeel alleen is dat je je altijd uit de naad moet fietsen en bovendien kom je dan ook steevast net-of-net-niet-telaat :{

Linnea 17 May 2003 15:08

Re: Re: Re: Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

Originally posted by 0Vera
*blabla blablablaba*
dit is gewoon haar excuus voor altijd te laat uit bed komen:+

MarkNMGN 17 May 2003 15:09

Citaat:

Originally posted by RickClan
dan ga je tog een stukje door de berm of hebben ze bij jullie muren om de fietspaden heen?
fietspad naar de stad hebben ze geen bermen nee, of je moet op de st. anna (grote weg) gaan fietsen :wave:

MarkNMGN 17 May 2003 15:10

Re: Re: Re: Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

:yes: helaas wel... als ik naar school ga (naja ging eigenlijk :p) dan heb je zo'n heel erg breed fietspad, daar kunnen ze rustig met 5/6/7 mensen naast elkaar rijden, en als je dan belt kijken ze je meestal met een arro-bek aan van hallowatdenkjijwelniet (en dan ben ik een 6V-er :S nee dan vraag ik niet om respect omdat ik zo goed ben, maar dan wil ik ni weten hoe je daar als brugger onderuitkomt :S:S:S).

nog een irri verschijnsel: de papelaan (die weg waar ik et net ook al over had dus, naar school) is zo rond kwart over 8 vergeven van grote massa's fietsende slakken :{ en dan ben je de eerste nog ni voorbij of je ziet de volgende al weer aankomen. En steevast nemen ze heel veel ruimte in en er zijn ook nog tegenliggers, dus eer je daar weer voorbij bent, ben je weer 5 minuten van je kostbare fietstijd naar school kwijt :|
oplossing? op het laaaaaaaatste nippertje weggaan, dan zijn ze geheid allemaal al op school. de enkele late sloomfietsers zijn dan ware einzelgangers en vormen dan weinig belemmering meer :)
nadeel alleen is dat je je altijd uit de naad moet fietsen en bovendien kom je dan ook steevast net-of-net-niet-telaat :{

neem je het 1e uur vrij: ''maar meneer het is altijd zo druk 's morgen op de fiets :+''

Plankje 17 May 2003 15:12

Citaat:

fietspad naar de stad hebben ze geen bermen nee, of je moet op de st. anna (grote weg) gaan fietsen :wave:

dus als ik me goed voorstel is de situatie bij jullie als volgt: links autoweg (waar je 100 mag en dus niet op kan fietsen) direct daaraan vast het fietspad met ruimte voor 3 mensen en dan rechts direct weer een autoweg (Waar je ook 100 mag en dus niet overheen kan).

0Vera 17 May 2003 15:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.

Citaat:

neem je het 1e uur vrij: ''maar meneer het is altijd zo druk 's morgen op de fiets :+''
LOL
sjit he had ik die nou eerder gehoord dan had ik tenminste er een keer gebruik van kunnen maken :d

Citaat:

Originally posted by linnea
dit is gewoon haar excuus voor altijd te laat uit bed komen:+
sjjjjjj ;) :Y)
btw: hoor wie et zegt mevrouw laatstemoment ;)

MarkNMGN 17 May 2003 15:14

links autoweg, dan parkeerplaatsen (waar et vol stond van de auto's) en rechts herenhuizen (met een smalle stoep waar mensen lopen)

Bird Of Prey 17 May 2003 15:14

Citaat:

Dát ken ik!!
Alleen bij mij waren het der 5 naast elkaar... :{ of 6... :{

ja, bij mij ook, en dan nog lopen zeiken dat ik eerst had moeten bellen... |:(

0Vera 17 May 2003 15:15

Citaat:

dus als ik me goed voorstel is de situatie bij jullie als volgt: links autoweg (waar je 100 mag en dus niet op kan fietsen) direct daaraan vast het fietspad met ruimte voor 3 mensen en dan rechts direct weer een autoweg (Waar je ook 100 mag en dus niet overheen kan).
nie zo mierenneuken joh :{ hij kon er gewoon ni langs, ik kan me daar best wel een voorstelling van maken hoor :)
sni lief :no: en dan ga jij em nog eens irriteren met zo'n ingewikkelde theorie dat hij er misschien toch omheen had gekund :(

maar verder ben je wel liev hoor rick :aai: :)

Plankje 17 May 2003 15:15

Citaat:

links autoweg, dan parkeerplaatsen (waar et vol stond van de auto's) en rechts herenhuizen (met een smalle stoep waar mensen lopen)
dan ga je tog over de stoep als die breed genoeg is dat er mensen over kunnen lopen, kun je er ook overheen fietsen

MarkNMGN 17 May 2003 15:17

Citaat:

dan ga je tog over de stoep als die breed genoeg is dat er mensen over kunnen lopen, kun je er ook overheen fietsen
isgoed volgende keer ga ik over de stoep :wave: en als ik geluk heb rij ik nog even een oud vrouwtje omver 8| :rolleyes:

0Vera 17 May 2003 15:17

Citaat:

zie mijn vorige post dus :)

MarkNMGN 17 May 2003 15:21

Citaat:

nie zo mierenneuken joh :{ hij kon er gewoon ni langs, ik kan me daar best wel een voorstelling van maken hoor :)
sni lief :no: en dan ga jij em nog eens irriteren met zo'n ingewikkelde theorie dat hij er misschien toch omheen had gekund :(

maar verder ben je wel liev hoor rick :aai: :)

:thumbsup:

JennyMindTricks 17 May 2003 15:21

Citaat:

isgoed volgende keer ga ik over de stoep :wave: en als ik geluk heb rij ik nog even een oud vrouwtje omver 8| :rolleyes:

Ja Mark is heel sociaal, rijdt ie expres niet over de stoep heen en dan moet ie toch... :(

0Vera 17 May 2003 15:23

Citaat:

Ja Mark is heel sociaal, rijdt ie expres niet over de stoep heen en dan moet ie toch... :(
:yes: :(

Youssef 17 May 2003 16:17

Citaat:

Praat toch geen poep jongen. :O

joeyB 17 May 2003 16:32

Citaat:

ja joh praat toch niet met poep ( ehmm of hoe ging die uitdrukking ook alweer) :+

The6thgate 17 May 2003 16:41

1 op de fiets: van de weg gereden worden door n afrikaan die vervolgens je bijna in elkaar wil slaan:z

dupke 17 May 2003 17:17

ik erger me het meeste aan van die automobilisten die menen dat ze meer zijn door heel kort langs je te daan rijden of net ff door een plas datje helemaal zeik nat bent of van die ouwe opatjes die menen dat je niet met z'n 2 e (of drieje) naast elkaar mag rijden:x

WishfulDreaming 17 May 2003 17:17

2. Vliegen in je bek vind ik best ook best hinderlijk ;) :)

The6thgate 17 May 2003 17:20

Citaat:

Originally posted by Saartje17
2. Vliegen in je bek vind ik best ook best hinderlijk ;) :)
dat ook ja, en veel tegenwind

WishfulDreaming 17 May 2003 17:26

Citaat:

Originally posted by The6thgate
dat ook ja, en veel tegenwind
:D

3. Dat je rem plots blokkeert...
Da's ook irritant... Zeker als je in HEIST-OP-DEN-BERG woont... Vrij gevaarlijk :p

Headliner 17 May 2003 17:40

ook wel irritant, je rijdt op je fiets langs het spoor, er komt een trein langs, en je krijgt ineens een leeg blikje tegen je achterhoofd gesmeten, dat had ik 2 weken geleden ofzo :?

Bird Of Prey 17 May 2003 23:50

Citaat:

Originally posted by Spider-Man
ook wel irritant, je rijdt op je fiets langs het spoor, er komt een trein langs, en je krijgt ineens een leeg blikje tegen je achterhoofd gesmeten, dat had ik 2 weken geleden ofzo :?
wees blij dat dat blikje leeg was, ik kreeg ns een paar jaar geleden een niet helemaal lege chocolademilkshake naar me toegegooid... |:(

PFP 18 May 2003 09:04

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

wees blij dat dat blikje leeg was, ik kreeg ns een paar jaar geleden een niet helemaal lege chocolademilkshake naar me toegegooid... |:(

hehe :d

Linnea 18 May 2003 10:05

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

gelukkig hebben jullie thuis een douche en een wasmachine;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.