![]() |
Verveling is om gek van te worden...
... nog even en ik ga zelfs poging doen om een schoolboek te zoeken :x
|
:huh:
das heel ernstig ja |
verveel je je bezoek dan http://greetje-henk.kampie.nl :o
|
oef, dat is inderdaad erg.
als ik me verveel (ovrigends niet gauw) dan ga ik naar buiten en zoek iets on te schilderen of ik ga binnen mijn kamer op ruimen (dat is in een extreem geval, want daar heb ik de schurft aan) en anders moetje iets op een zoekagina invullen waar je heel veel informatie over krijgt ga je dat allemaal leze tijdverdrijf noemen ze dat |
Citaat:
|
Citaat:
|
IS er leve op pluto, kun je danse op de maan, is er een plaats tusse de sterre waar ik heen kan gaan.. Is er leve op pluto, kun je danse op de maan, is er een plaats tusse de sterre waar ik heen kan gaan...
Ik heb getwijfeld over Belgie....... Want dat iedereen daar lacht, Ik heb getwijfeld over Belgie....want dat taaltje is zo zacht, Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico ik heb getwijfeld over Belgie........ Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico Ik heb getwijfeld over Belgie....... BELGIE....BELGIE.....BELGIE.....BEL-GIE_U!!!! prachtig liedje, ik hoop dat ze em vanavond weer draaie, en dat onze belgie`s vriende dus scoren!!! Lierse SK& VITESSE friends 4-ever |
Citaat:
Je hebt nog niet toegeslagen op dat katholieke forum... Da's pas lachen :p Seks mag alleen uitgeoefend worden, wanneer god dat wil...blahblahblah :p Da's pas lachen :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik op scholieren.com es effe gaan navragen :p Wij hebben er al eens mest zitten maken :p :d *fier is* O-) :9 |
Citaat:
|
Citaat:
waar is dat forum:d |
woon je in de buurt van lierse?
|
Citaat:
|
Citaat:
ja heee? mag jij wel keertje kaartje regele voor mij, voor lierse wedstrijd gaan we er same naar toe |
Citaat:
Je kunt hier reageren op bijbelstudies, maar ook zelf een bijbelstudie geven. Ook met je vragen over de bijbel kun je hier terecht. Kerk Tevreden met je gemeente? Enthousiast over de Jeugdkerk? Laat het hier weten. Vragen Met je vragen over God en geloven kun je hier terecht. Gebedspunten Dingen waar anderen voor kunnen bidden/danken kun je hier posten. Boeiend forum huh ;) |
Citaat:
Maar stiekem hou ik zo niet van voetbal. Ben er nog nooit gaan heen kijken ofzow :$ |
Citaat:
nouunoouuu ,nouja eens moet eerste keer worden |
Citaat:
|
Re: Verveling is om gek van te worden...
Citaat:
|
Re: Re: Verveling is om gek van te worden...
Citaat:
|
Re: Re: Verveling is om gek van te worden...
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.