![]() |
Jim van idols geeft antwoord waarom ie zo op foto staat
Christiaan says:
hee mag ik je ff wat vrage? Christiaan says: is gewoon een vraagje Jim .. Bedankt Lieve Mensen Voor Jullie Steun En Lieve Mailtjes!! says: tuurlijk Christiaan says: meer niet Christiaan says: okej Christiaan says: zie dit niet als een beledeging he Jim .. Bedankt Lieve Mensen Voor Jullie Steun En Lieve Mailtjes!! says: nee hoor Christiaan says: maar waarom ga je met een shirt zonder mouwen op een poster, overal in nederland, terwijl je niet echt gespierd bent Jim .. Bedankt Lieve Mensen Voor Jullie Steun En Lieve Mailtjes!! says: ehm..haha Jim .. Bedankt Lieve Mensen Voor Jullie Steun En Lieve Mailtjes!! says: ik moes dat van mars Christiaan says: ja dat snap ik, maar kijk vind je het zelf een mooie foto? ik bedoel ,je meot toch doen wat je zelf wil ,of moet het omdat je contract hebt enzo Jim .. Bedankt Lieve Mensen Voor Jullie Steun En Lieve Mailtjes!! says: contract |
pffft nou jah vind het zowiezo al niks :O
|
hehehe... een maat van me heeft al 5 bushokjes gemold zei ie... :{
|
wtf moet je met die kerel in je msn? :huh:
|
Lol, moet ik dat geloven :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja is geen gelul.
ik zweer het op me dood |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat ik connecties heb |
Nou, dan mag je zijn mail ook weleens aan mij geven haha
|
Je ziet die shit tegenwoordig overal. :| Word er nu wel een beetje ziekig van 8|
|
Nee dit is echtwaar, want ex van christiaan en daarvan de pa zit in de platen wereld. Hij heeft allemaal artiesten onder zijn naam.
En zo kwam forza_vitess dus aan het email adres |
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier een foto van hem 8) |
Citaat:
|
door die cookies aocunt kwijt
|
Citaat:
|
Citaat:
pasword kwijt, pasword acount hotmail kwijt |
Citaat:
sorrie is niet grappig :{ |
tog komt het bij mij niet geloof waardig over..
want.. jou nickname op msn is heel anders...:z |
Citaat:
|
:z slaap maar lekker verder net alsof die dude nog op msn komt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach laat maar:z |
hij heeft met liset
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*ahum* ben je toevallig blond? :z |
hehehe slimmerds :) eerst met je cursor erover heen :) dan pas drukken ^_^
|
Citaat:
maaruh ff ontopic: dat ie et voor zn contract zou doen had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken hoor, daar hoef ik zn email ni eens voor te hebben :{ |
Toen ik naar de voetbal ging vrijdag zag ik niks anders meer dan posters van Jim *Blegh*
Ik p00p op zijn voorhoofd!! |
sorry, maar hoe overtuigend je ook over wil komen, I don't buy ;)
zo ken ik ook een Dewi die een tijdje last gehad heeft van Idols/Dewifans, zij was het niet, maar ze deed net alsof zij de echte Dewi was, ik gaf haar daarbij ook nog wat ideetjes :] maar dat boeit nie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, zo erg is dat shirt toch niet? hier lopen zat mensen rond in dat soort shirts, vooral met uitgaan. Kijk, dat het in het oosten van het land preutser is dan hier in het heerlijke westen, kan jimmie toch niks aan doen? :*
|
Citaat:
|
STEP RIGHT UP!! :D
*JAMAI FOR PRESIDENT!* |
Re: Jim van idols geeft antwoord waarom ie zo op foto staat
[QUOTE]Originally posted by Forza_vitess
[ :Z slaapverwekkend:O |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.