![]() |
vraagje
Ik wil nog iets vragen, namelijk hoe kun je als vrouw een meervoudig orgasme krijgen? ik wil dit zo graag krijgen maar ik het nog noojt gehad:( dus kan iemand me vertellen hoe:?
xxjes |
concentreren?
dunno, voor een man is het in kort tijdsbestek niet weggelegd. |
Na je eerste orgasme heel even wachten en dan weer doorgaan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sjah et is mij 1 keer gelukt en dat was eigenlijk alleen omdat de geilheid ni weg was bij mij toen ik 1x was gekomen :$
maar wat appelshampoo zegt is zo :) en uh een meervoudig orgasme is heel snel achter elkaar komen, dat je voortborduurt op de opwinding die je bij je eerste orgasme kreeg. das dus wat anders dan gelijk doorgaan als je net gekomen bent. In mijn optiek kun je et dus niet regulieren maar ik zou zeggen zoek et eens op inet op? er staat vast wel een goeie beschrijving ergens :) |
hmmz ben ik nu raar ? bij mij lukt het altijd :Y)
|
Citaat:
|
Was laatst op tv, als vrouw zijnde moet je je heupen trainen... dit doe je door op de grond te liggen en dan je heupen omhoog en naar beneden doet, dit zo'n 5 min 3 keer per dag 5 weken lang en je komt gegarandeerd meerdere keren klaar (aan een stuk door). Je merkt het na drie weken al...
|
Citaat:
|
Hmm ik moet eerst maar eens zien dat ik 1 keer klaarkom en dan zien we wel verder:Y)
|
Citaat:
*Voila ik ben toch gewoon een natuurtalent* heb ik ook eens een talent :d |
Citaat:
|
Citaat:
alleen heb er wrsch ni altijd zin in, maar das wat anders :{ uh et veroorzaakt wel een hoge gevoeligheid daar trouwens :{ deej ook wel zeer na tijdje :x en ik kan je verzekeren dat t niet lekkerder is dan gewoon 1x |
Kijk in de gouwe gids :yes:
|
er zijn idd meerdere manieren om klaar te komen en als die geprikkeld worden, krijg je een meervoudig orgasme...
is aan te raden :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LoL, laat me weten wanneer het lukt :p |
Re: vraagje
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.