Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   vraagje (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31122)

kisses 18 May 2003 16:19

vraagje

Ik wil nog iets vragen, namelijk hoe kun je als vrouw een meervoudig orgasme krijgen? ik wil dit zo graag krijgen maar ik het nog noojt gehad:( dus kan iemand me vertellen hoe:?

xxjes

dext0r 18 May 2003 16:24

concentreren?

dunno, voor een man is het in kort tijdsbestek niet weggelegd.

appelshampoo 18 May 2003 16:26

Na je eerste orgasme heel even wachten en dan weer doorgaan :p

Chrizlybeer 18 May 2003 17:05

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
Na je eerste orgasme heel even wachten en dan weer doorgaan :p
Lijkt me inderdaad de meest makkelijke oplossing gewoon even een doorstart maken :)

Nightwolf 18 May 2003 17:09

Citaat:

Originally posted by dext0r
moet ik toch zomaar denken aan die ene scene in scary movie :7

0Vera 18 May 2003 18:18

sjah et is mij 1 keer gelukt en dat was eigenlijk alleen omdat de geilheid ni weg was bij mij toen ik 1x was gekomen :$

maar wat appelshampoo zegt is zo :) en uh een meervoudig orgasme is heel snel achter elkaar komen, dat je voortborduurt op de opwinding die je bij je eerste orgasme kreeg. das dus wat anders dan gelijk doorgaan als je net gekomen bent. In mijn optiek kun je et dus niet regulieren maar ik zou zeggen zoek et eens op inet op? er staat vast wel een goeie beschrijving ergens :)

appelshampoo 19 May 2003 14:21

hmmz ben ik nu raar ? bij mij lukt het altijd :Y)

infamous 19 May 2003 15:09

Citaat:

concentreren?

*ahum* 8)

inVision 19 May 2003 15:26

Was laatst op tv, als vrouw zijnde moet je je heupen trainen... dit doe je door op de grond te liggen en dan je heupen omhoog en naar beneden doet, dit zo'n 5 min 3 keer per dag 5 weken lang en je komt gegarandeerd meerdere keren klaar (aan een stuk door). Je merkt het na drie weken al...

SpiNe 19 May 2003 16:12

Citaat:

Originally posted by inVision
Was laatst op tv, als vrouw zijnde moet je je heupen trainen... dit doe je door op de grond te liggen en dan je heupen omhoog en naar beneden doet, dit zo'n 5 min 3 keer per dag 5 weken lang en je komt gegarandeerd meerdere keren klaar (aan een stuk door). Je merkt het na drie weken al...
evaring mee?:Y)

LoeLoe 19 May 2003 17:00

Hmm ik moet eerst maar eens zien dat ik 1 keer klaarkom en dan zien we wel verder:Y)

appelshampoo 19 May 2003 17:34

Citaat:

nooit gedaan en toch lukt het mij :D

*Voila ik ben toch gewoon een natuurtalent* heb ik ook eens een talent :d

Stapper 19 May 2003 17:38

Citaat:

het is aangetoond dat mannen het wel kunnen, der zijn ook andere manieren om klaar te komen anders dan ejaculatie

0Vera 19 May 2003 20:54

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
hmmz ben ik nu raar ? bij mij lukt het altijd :Y)
nee, gister uitgeprobeerd, et moet bij mij ook wel altijd lukken denk :$ :p
alleen heb er wrsch ni altijd zin in, maar das wat anders :{

uh et veroorzaakt wel een hoge gevoeligheid daar trouwens :{ deej ook wel zeer na tijdje :x
en ik kan je verzekeren dat t niet lekkerder is dan gewoon 1x

Brendovic 21 May 2003 17:43

Kijk in de gouwe gids :yes:

evilgirl 21 May 2003 17:46

er zijn idd meerdere manieren om klaar te komen en als die geprikkeld worden, krijg je een meervoudig orgasme...

is aan te raden :yes:

WishfulDreaming 23 May 2003 18:07

Citaat:

*ziet nu half ll.com de oefeningen proberen :p*

Dimas 23 May 2003 18:14

Citaat:

Originally posted by Saartje17

*ziet nu half ll.com de oefeningen proberen :p*

*oefent hard* :p

WishfulDreaming 23 May 2003 18:17

Citaat:

Originally posted by Dimas

:9

LoL, laat me weten wanneer het lukt :p

Jennifer1203 25 May 2003 14:17

Re: vraagje

Citaat:

Originally posted by kisses
Ik wil nog iets vragen, namelijk hoe kun je als vrouw een meervoudig orgasme krijgen? ik wil dit zo graag krijgen maar ik het nog noojt gehad:( dus kan iemand me vertellen hoe:?

xxjes

kheb het gelezen8) je moet je bekken trainen dus iets van umm op de grond gaan liggen en dan je heupen naar boven duwen en dan zo doorgaan.Ze worden sterker (contditie)of dergelijke en daardoor komen er dus meervoudiger dingen

Nightwolf 25 May 2003 14:47

Citaat:

Originally posted by Dimas

:d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.