![]() |
Welke Vlaming op dit forum
heeft zijn/haar stem aan het Vlaams Blok gegeven?
|
denk je dat ze daarvoor zullen uitkomen?
|
Citaat:
|
vlaams blok zijn tog van die racisten?
|
Wie, Waar, Wat, Hoe?? :o
|
Citaat:
|
psychobunny is vast nog niet on geweest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Originally posted by RickClan
vlaams blok zijn tog van die racisten? [/QUOTE rasicsten? nationalisten!! als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. |
Wie heeft gisteren bij Nova dat debat gezien tussen Philip de Winter en Abu Zjaza (hoe schrijf je dat? :?) Was in ieder geval prachtige televisie :] Mooi hoe die 2 journalisten absoluut geen vat op ze kregen. En die bewoners in de buurt van de Winter, maar verhalen over hoe ie ooit met zandzakken had zitten sjouwen, hehe :D*)
|
[QUOTE]Originally posted by forza_vitesse
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaams blok kun je op veel punten met de LPF vergelijken. alleen is vlaams blok wel een stabiele partij althans daar zijn nog nooit zo veel mensen weggegaan en dergelijke. de ideeen zijn redelijk overeenkomstig als mede de denkwijze.
Helemaal gelijk trekken kun je het ook niet gezien nederland tenslotte geen belgie is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik in ieder geval niet, ik gok eerlijk gezegd op de minder geinformeerde qua hun standpunten enzo, dat die daarop stemmen
|
Nee hoor, ik mag trouwens nog niet stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
echt wel racisten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als je wat beters te doen heb ga dan ff snel weg :Z |
rabbit wars
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Vlaams Blok heeft de punten van VLD en SPa-Spirit samengenomen en daar een eigen versie van gemaakt. Zo lijkt het dat ze een mooie mengeling zijn en iets gematigder dan vroeger, maar eigenlijk is dat slechts een lokmiddel. Daarachter houden zich de racistische, fascistische gedachten schuil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.