![]() |
what the craping ghell....
ik wou met de bus naar enschede maar tis evenduur als met de taxi man,
ik ga echt die bus in de fik steken.. |
Wacht dan eerst even voordat ik der inzit :+
|
Citaat:
maar goed...is die bus dan zo duur of is die taxi soms zo goedkoop? en welke van de 2 is sneller (hhmm...stomme vraag, dat zal de taxi wel zijn aangezien die niet op haltes hoeft te stoppen... |:( ) want als het allebei toch even duur is kun je net zo goed datgene pakken wat sneller is, mocht dat de taxi zijn is het helemaal mooi meegenomen, want de stoelen in een taxi zitten over het algemeen toch wat comfortabeler dan de stoelen in de bus |
Citaat:
En de rest :thumbsup: dusss Yo pak hem!! |
ik ga mooi Molotov-cocktail drive-by doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kun je beter met de taxi gaan:)
geen last van bejaarden die met paraplu's of wandelstokken in je rug lopen te porren, geen last van die negers met hun keiharde muziek, geen last van die verrekte kinderwagens die het gangpad blokkeren, noem maar op :z :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap er nix vaN!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe de fuck krijg je een taxi zo goedkoop?
het kost je 3 strippen om naar enschede te gaan.. das iets van 2 euro ofzo!!! :o |
ik kan het me ook bijna niet voorstellen het start tarief van een taxi is tussen de 3,50 en de 5 euro. dat is volgens mij al de prijs die je kwijt bent voor het openbaar vervoer. gezien een 15 strippenkaart ook iets van 5 euro kost meen ik mij te herineren.
Het zal niet meer zijn dan 1 volle kaart met 15 strippen en dus lijkt het me heel bijzonder dat een taxi goedkoper kan zijn :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.