![]() |
Zijn jullie ook zo benieuwd..
Waar de nickname PFP vandaan komt? :+ Waar komt die van jullie trouwens vandaan? :)
|
gaan we hem daarna in de fik steken ?
|
haha ja, dat vroeg ik me direct ook af.
mijne is mn tweede naam achterstevoren..je moet toch wat..:$ |
Citaat:
handig bedacht maar ja.. waar komt PFP vandaan.. nou PFP.. zeg ut eens.. |
pfp kwam van pim fortuyn,
dacht ik toen had hij ook nog pim met zijn handje aan zijn hoofd als avatar |
Pim Fortuyn President?
|
ik werd genoemd: whizkid , toen maar als nick genomen: dexter > dext0r
|
Mijne lijkt me duidelij natuurlijk :). Ik heet Bart, maar toen ik ooit mijn e-mail aanmaakte, hebben we eens met een vriend een avondje op die msn-chat rondgehangen. Toen moest je een nick-name maken. Als onwetende vulde ik Bart in, maar die was natuurlijk bezet. Bartje ook. Toen gaf MSN meerdere opties, Bartje518 was er eentje van. Niet veel later melde ik me aan op scholieren, ook daar waren de nicks Bart en Bartje al bezet, dus maakte ik er ook daar bartje518 van. Die houdt ik overal aan, tot in de lengte der jaren, uit pure traditie O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat kan ons het schelen waar jullie nicknames vandaan komen :+
|
aangezien dat jochie best wel pro-rechts is, zal t wel iets met pim zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
FiZz --> Sprankelend Altijd vrolijk dus... :) vandaar :D |
mijn nickname komt van me lievelingsboek "de duistere engel" van Virginia Andrews en in het engels heet dat boek "DarkAngel" :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verzonnen...
|
Peer Flower Penis 8)
|
een bandje met hele schattige ventjes :yes:
|
naam van de hoofdrol speler uit Lord of the rings (boek)
en naam van mijn overleden hond |
Zo noemt mijn pa me altijd :yes:
|
Citaat:
|
ga voor de spiegel staan draai je om voel dan met je hand in het midden van je rug8)
mijn nick had nog een reden maar ik heb ff geen zin om dat hier nu neer te pleuren |
Banaan. Simpel als dat...
|
iemand had deze naam ooit es voor m'n hond bedacht
|
jij bent echt ziek in je kop bartje, echt heb ik gewoon geen woorden voor. :x
|
sjah ik kwam op xhale drie jaar geleden, en ik wilde me geen Ineke noemen want da vond ik een kutnaam en toen koos ik Vera, de naam van een aangetrouwde tante (die ik wel heel lief vind maar met wie ik niet per se iets bijzonders heb ofzo) en toen bestond die al en toen dacht ik dat er vast weinig mensen op et idee kwamen er een cijfer voor te zetten. Toen heb ik de nul gebruikt, weet ook ni meer wrom :{ enfin dat is meestal mn gebruikersnaam dus nu :) alleen op hotmail mag je geen cijfer als eerste karakter gebruiken :(
|
Citaat:
|
Tyskie = pools bier..
Overigens is hier al een bestofte thread over op cybertalk volgens mij... Marja, dan up je weer oude topics :D |
Di's me roepnaam
|
lijkt me duidelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat voor de spiegel staan en dan draai je je om... wat is dan het nut van die spiegel? Zeker als je moet voelen... Nou is mijn vraag: Mag ik dit ook uitvoeren voor de kast? |
Citaat:
(Y) die forumbaze denke gelijk dat ze volwasse zijn ofzo, met zijn jochie! |
Citaat:
|
Citaat:
En PFP verlicht ons eens :Y) |
Citaat:
de mijne komt van een feest mij ons in de buurt aleen heet dat upke-dupke-rube-supke dus een feest waar je moet wandelen en dan krijg je soep ofzoiets :Z 'k vond gewoon een leuke naam |
Citaat:
|
Citaat:
hijs niet eens online! |
Ik = Esmé = Es = Essebes
zo noemt een vriend van mij me altijd, dus vandaar :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.