![]() |
Hmm morgen een half jaar..
Jah morgen ga ik dus een half jaar met Rick. Echt al heel lang maar jah. Nou wil ik dus wat leuks met hem gaan doen, namelijk naar de Efteling. Maar ik weet niet of hij dat wel leuk vindt :?
Want ik wil dus eigenlijk niet dat hij er wat van weet, het moet als een verrassing komen voor hem, dat ik hem als het ware 'ontvoer' ofzo. Wat denken jullie meiden? Zou hij het leuk vinden? Of kan ik beter iets anders verzinnen? Of hebben jullie soms nog leuke ideetjes :)? |
whaa wat een leuk idee man :D !!
gewoon doen ! |
Humz tis niet te hopen dat Rick ook al zoiets bed8 heb :p bel anders een van zijn vrienden omdat te sjekken :d wel leuk idee !
|
Ik denk wel dat ie dat leuk vindt!! Ik zou het gewoon doen... En al een half jaar!! tijd gaat snel man..
|
rick= rickclan? :? :$
|
Jup ;)
Nou nog even een datum zien te prikken waarop ik weet dat hij zeker kan en dan kan mijn plannetje van start gaan |
doen :yes:
|
ja.. doen!! Is tog gewoon KEI-Lief
btw.. half jaar? jeetje mina, dat gaat echt ongelovelijk snel! |
Jah gaat echt super snel idd.
Volgens mij is dit me langste verkering ooit trouwens:$ |
Felie meis :) :*
En gewoon doen ja ;) :D |
Citaat:
|
jaaaaaaaaa! coooool!! gewoon doen hoor!! :D
|
efteling, woei :) als je dat erg leuk vind moet je dat doen :yes:
ik zou persoonlijk iets kleiners doen maargoed that's just me :) ik zou wel ff uitvinden of ie niks heeft ja ;) en feli meisje! :* |
Moet je doen:yes:
|
feli :) ! ook voor rick !
|
gefeliciteerd!
|
hey wat toevallig ik had toen 1,5 jaar :d Maar we haddend ie dag toen heel erg ruzie... maar t was ook meteen erna weer goed.... Maareh feli met je half jaar!!!! Voor je het weet zijn jullie getrouwd
|
Citaat:
hahaha :d zo snel gaat dat nou ok weer nie :p gefeli :) |
Citaat:
|
Jah hoor dan zijn jullie ook allemaal uitgenodigd :)
|
wat heb je nou eigenlijk gedaan dan? 8)
|
Nog steeds niets..
Of hij kan niet, of ik kan niet..en dan komt dat er tussendoor en dan weer dat. Misschien aankomende zondag:) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.