![]() |
I Quit
de groeten :wave:
|
:? :( :'(
|
achzo :?
|
en met wat? :p
|
Citaat:
en verder kom ik niet tot nouwelijks meer:) |
Citaat:
|
geen zin meer
veder nog vragen :p? |
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
hmm weer iemand die denkt dat ie een sociaal leve heeft opgebouwd..en komt er achter dat ze toch wel heel veel tijd nog overhoud. en dan terug komt op het forum
|
:wave: Goede keuze... raar maar waar. Maar je kon het niet aan :)
|
wat een leegloop:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en over dat "sociale leven opgebouwd" true dat ik er geen had...maar dat kwam niet door de pc. ik moet nu 5 dagen gaan werken...en als je iets een jaar lang gedaanheb puur omdat je niets anders kon dan heb je dr op een gegeven moment genoeg van |
Hype..
|
Mag ik een opvolger voor je kiezen?
|
tjaah het forum is ook niet alles en je kunt er niet van leven ect
dus nou jah tis natuurlijk wel jammer dat je weg gaat maarjah lid zijn is toch ook cool? :wave: BYE BYE |
Citaat:
|
Wel nog es langskomen hiero hoor, kom zelf ook nie zo vaak. Alleen alsik nie zoveel te doen heb ;). Best leuk tijdverdrijf soms. En je kan best een leven hebben naast dit forum, toch:? achja, ik zou ook nie baasje willen spelen, dan moet je verplicht komen... dat zuigt... have fun als lid!
|
Jammer :(
wat een leegloop idd.... |
waar komt dat ineens vandaan dan?
|
Citaat:
ik had het over forumbazen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doeiii, en sterkte met al je problemen enzo :wave:
|
ik vind sommige reacties hierzo echt raar. mgoed man, tis je eigen keuze, en je moet doen wat jij wilt.
Maar ik spreek je zowiezo nog wel kusje! |
:wave: eerst was je nog zo blij met je 4 forums en vanochtend was ik al zo verbaasd dat je nog maar 1 forum hebt.
|
Re: I Quit
Citaat:
|
volgende:z
|
Citaat:
|
het was gewoon wachten voordat je je digitale leven op ging zeggen
je hebt geen msn meer, bent nooit meer online met je webcam, komt nooit meer op dit forum , iig niet vaak, dus ja het was het verwachten wel jammer, maar zo krijgt het forum wel een nieuwe leiding en dat is opzich ook wel eens goed |
Re: I Quit
Citaat:
:wave: zal ju misse meid:'( (mah gelukkig dat je nog gewoon lid blijft:) ) |
who's next? RickClan??? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
0Vera.
It's me allright ;) Registered: May 2003 Location: Leiden Posts: 5 Dan wil ik wel. Ik moet mijn zus en mijn liefste achterna! sinds wanneer sta ik geregistreerd sinds mei en heb ik 5 posts? 8| read my lips ik heb laatst al gepost dat ik geen moderator wil worden :no: |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
ik vind er echt geen REET meer aan zo je kunt niet eens meer er van op aan wie wie is |:(
dit is echt misselijk! 8| :[ :{ 8| :rolleyes: |
Citaat:
|
jah okey maar je kunt nu niet meer vluchtig over een tekst heen.
mahjah zal wel aan mij liggen heb vandaag zowiezo een pest bui |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.