![]() |
oewww dit is eng...
Hmm heb weer ruzie met iemand van chat....
(degene die waarmee ik ruzie mee heb noem ik effe doos) doosje zegt samengevat: - Ik ben groter dan jou (en?scheelt maar een paar cm) - Ik ben zwaarder als jou (en?scheelt maar paar kilo) - Ik heb 3 jaar op vechtsport gezete(en? nu niet meer dus zal je wel te slecht voor die sport zijn...) - Ik ben een vet lekker wijf dus ik heb wel een hele "aanhang" (en? noem je die geile jochies je aanhang?) Ik citeer van doosje "ja lach nu maar, lach je ook als ik je tanden uit je bek heb geslagen en achterin je kop zitten? " (en? ben je plastische chirurg ofzo dat je me tande in me hoofd krijgt omgebouwd? en dan nog jij ken ook wel wat plastische chirurgie gebruike zo nep jou hoofd is) Oke samengevat wil ze me in elkaar slaan..... Nu is de vraag....moet ik nu bang worden???:? :? :? |
Re: oewww dit is eng...
Citaat:
|
ik zou haar in de fik steken, ook al doet ze niks, dan nog gewoon voor de lol :)
|
Ik ben zo'n sukkel :yes:
|
gewoon laten gaan
trouwens wel rare dingen die ze zegt, als of lengte en gewicht interessant zijn :s |
Citaat:
Ze zij dat als je ouwer en zwaarder bent, dat ook handiger is met vechten...dat is gelul, want ten eerste schele we niet veel en ten tweede oke het kan wat uitmaken, maar het hangt er meer vanaf hoe sterk je bent:yes: Enne yo de plo...thanks voor de tip, goed idee:] Enne Mark....ja je hebt gelijk je bent zo'n sukkel --->8) |
boeiehh
|
hahahahahahahahahhahahahahahaha
|
Meppen die hap!! :Y)
Geef der msn es :] |
Citaat:
negatieve aandacht is ook aandacht, gewoon negeren die hap en ze komt wel jankend terug |
Ik zou wel bang zijn..:Y)
|
hahahahaha is dit geintje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
geef d'r msn!!!! :x
verveel me toch 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.