![]() |
Balkenende likken???
POstzegels met zijn kop erop??? Die wil je toch niet likken!!!
|
nee :(
|
zou je et doen als et pim fortuyn, famke halsema of Aliga Muknali was? :no:
|
saaie postzegels zijn anders ook niet lekker :no:
druivensuiker wel 8) |
Doh tuurlijk niet :)
|
Wouter zou ik wel willen likken :9 :d
|
ik lik nooit een postzegel..... doe dat altijd met een soort nattespons wie weet wie daar al aan heeft gezeten neej bedankt! :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah dat kan ook :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8) |
maar zo'n sesamstraatzegel met tommie erop moet wel kunnen vind ik!!! :thumbsup:
|
dacht dat er stond, ballen likkende :$ :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoezo niet, je ziet de achterkant, je hoeft niet zijn hoofd van het papier af te likken...
|
Citaat:
|
Die Balkenende schreeuwt om aandacht en ik moet die kerel niet
|
Citaat:
|
straks TPG falliet omdat niemand meer brieven wil versturen... :p
|
Jezus als ze daar al postzegels van gaan maken kan je zelfs wel postzegels met het hoofd van Koelkast gaan maken !
disclaimer: deze opmerking is geenzins een belediging naar Koelkast maar gewoon een vergelijking |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet er toch wel zo'n ongelooflijk lekker smaakje aan die postzegel zitten, wil ik die op mijn brief plakken.
Ach ja, mijn katten zijn dol op enveloppen en postzegels likken, maar mij niet gezien en zeker niet als het Balkenende is!!!!!!!!! |
Citaat:
|
wij hebben gewoon postzegel stickers dus sowieso geen gezeik met likken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij verkoopt men in de meest ontwikkelde delen van nederland geen postzegels die je likt, hier heb je alleen stickerpostzegels :yes:
|
kinderpostzegels met harry potter erop :?
|
Citaat:
|
ah bah wil er geen eens bij nadenken
|
Nou misschien dat je 4, 5 mensne op kan noemen lievurd..maar daar kan ik nog niet mee zitten.
Trouwens ik heb mijn redenen om Balkenende niet te moeten. Die kerel gaat alleen voor de elite. De mensen in de bijstand of van lagere komaf, moeten maar zien waar ze hun geld om te overleven vandaan toveren. Daarom moet ik hem niet:{ Iedereen heb op die kerel gestemd omdat er mooie praatjes stonden tijdens zijn promotie. Maar ik wed dat 9 van de 10 standpunten die hij daarbij had niet waargemaakt zullen worden, en dat ie hele andere dingen gaat doen. Kijk maar naar wat ze nu weer van plan zijn. In plaats dat ze eens iets aan de veiligheid doen hier in Nederland, maatregelen nemen enzow..neej gaan ze zeuren over het tekort. GA dan op andere domme dingne bezuinigen zoals defensie of van die galafeestjes waar al die dikkoppen komen enzow...vieze kerel is het. En die Zalm en die andere koe ook. Een pot nat daaro in Den Haag. |
ach ik gebruik tog altijd zelfklevende postzegels :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.