![]() |
vitesse volgend jaar kampioen
ze worden volgend jaar kampioen!!!
|
absoluut!:respect:
heb echt respect voor dit geweldige team.. ze hebben gewoon pech gehad dit seizoen, volgens seizoen zijn ze zeker kampioen in het goudengidsfeestje:thumbsup: |
neey tuurlijk niet, idioot :[ :{
|
Ik heb 'ja' gestemd. Ik verwacht dat ze kampioen worden van de gouden gids-divisie :yes:
|
Ik vind het een beetje een moeilijke vraag, want het hangt er vanaf. Als de Graafschap zal degraderen wordt Vitesse natuurlijk nooit kampioen in de GG-divisie, maar als de Graafschap niet degradeert natuurlijk wel.
|
ik mis de optie, failliet. :*
|
ajacieden en vitessenaren... een pot nat... en beide maken ze nog kansloze topics ook
|
Citaat:
WIL JE ONS ALSJEBLIEFT NIET VERGELIJKEN MET AJACIEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kut mof |
d'r zijn anders genoeg overeenkomsten :wave:
|
yep ik weet er 1 ze worden beide kampioen volgend jaar
alleen dan wel in verschillende divisies:wave: :wave: :wave: |
hmmm ik zie ze eigenlijk meer Fortuna achterna gaan zeg maar, helemaal nergens kampioen, nog nie in de BUURT muhahaha :O
:Y) :aai: |
Citaat:
Enne Christaan, ík ben de mof, oke? :[ Bonnie mocht t willen :p:9 |
:O
Gezien de prestaties en problemen bij Vitesse zou je je beter wat stiller kunnen houden. Of ik zie het verkeerd en je hoopt op een titel in de GG divisie. |
Citaat:
|
wat leuk dat mensen er ook nog serieus op in gaan
:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: vitesse volgend jaar kampioen
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zover ik weet zie ik jou ook alleen maar topics maken die zich relateren aan de kleuren rood, groen, zwart O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) |
Ook ik sta volgend jaar met mijn geel-zwarte sjaal op de Korenmarkt!
|
Hup Vitesse maak die goal!!
|
Citaat:
ik ben maarliefs al 2 keer in gelderdom en 1 keer in oude stadion naar een wedstrijd geweest |
hoe heette dat oude vitesse stadion ook al weer?
vroeg t me laatst af, ben t gewoon kats vergeten:$ |
Citaat:
ow en hugo met mijn vitesse kennis: MONNIKEHUUUUUSSEEEHHH |
Citaat:
nieuw monnikehuize we hebbe ook nog oud monnikehuize gehad, heb ik niet meegemaakt alleen |
Citaat:
|
owja, dank u:respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kusje |
Bij uitzondering even dit oude, maar interessante topic omhoog 8)
|
Ik heb nee gestemd in de betekenis dat Vitesse volgend jaar kampioen wordt van de HC-eredivisie. In de GG-divisie maken ze echter volgend jaar een redelijke kans, mocht de halve selectie dan niet pleite zijn... :+
|
hehehe. Ze worden allicht kampioen in de nacompetitie. Of kampioen bij de gemeentelijke voetbaltoernooi van Luttelgeest. :z
|
Als Vitesse degradeert is de kans zeer klein dat ze kampioen worden. De kans dat Vitesse dan überhaupt nog bestaat is dan namelijk eerst nog de vraag!
|
Aangezien mijn vorige vote door de ilustere Gregoor van Dijk gedaan werd heb ik de eer nogmaals te stemmen, en ook nu gaat mijn vote weer naar ja :love: Ik houd vertrouwen in deze geel-zwarte toppers!
|
Re: vitesse volgend jaar kampioen
Citaat:
:yes: :[ :wave: |
hehe, wel een leuke actie van NEC laatst :+
http://www.necmedia.com/hkn/html/nie...udengids_1.jpg http://www.necmedia.com/hkn/html/nie...udengids_3.jpg |
|
In de Gouden Gids divisie misschien :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.