![]() |
weekdn :D
lekker lang weekend :D :D :D :D :D
|
Re: weekdn :D
ik heb vrijdag pas weekdn :(
|
volgende week heb ik ook 2 dage lang eerder weekend (H)
|
Citaat:
|
Ik heb vanaf dinsdag vakantie, zo af en toe nog wat toetsjes maar dat was ut wel..
|
zondag pas... :{
|
lekker geen weekend, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag werken, pas dinsdag weer vrij, maar wel ff 500 euro vangen :)
|
ach, vorige weekend was al 4 dagen... en mijn weekenden zijn standaard ookal 3 dagen dus van mij mag je :z :p
|
vrijdagmiddag pas voor mij..
|
ah je bent weer 2 dagen geschorst ? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch snap ik niet hoe je weekend als weekdn kan zpellen :D
|
eigenlijk moeten ze 5 dagen weekend 2 dagen school/werken van maken :yes: :p
|
Citaat:
|
nog 12 uurtjes school en dan heb ik vakantie ;)
tot en met begin september 8-) |
volgende week hoef ik maar 1 daggie te werken!
|
Ik heb morgenmiddag weeeeeeeeekend :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien ga ik wel in mn kaplaarzen 8-) |
warom hebben jullie nu al weekend? hemelvaart is toch volgende week :?
|
Citaat:
|
Obm 08:15 09:30 ecdl 192
Ket 09:45 11:00 olc BSC Ror 11:10 12:25 IH 227 Zeh 12:50 13:40 cisco-t 167 OLC 14:15 15:30 olc FRT- Wag 08:15 09:30 pj 184 Wag 09:45 11:00 pj 184 Ket 11:10 12:25 olc BSC Ket 12:50 14:05 olc BSC Ror 14:15 15:30 IH 315 Dit is marks rooster, dus hij is weer 2 dagen geschorst :Y) :p |
lol ik hoef alleen nog maar maandag en donderdag naar school voor nderdlands dat zijn 2 uurtrjes en dan kan ik weer weg :) :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leg uit :+
|
Citaat:
had in maart veel rijles en dat heb ik gemeld bij mommers, en dat heeft die eikel niet goed ddorgeven in het syteem, zegt ie :{ |
nogh drie weken end an vakantie das veel beter:d
|
alleen morge nog:)
|
nu heb k ook weekend.
maandag van 10 tot 12 toets, dinsdag vrij, woensdag ook van 10 tot 12 toets en dan anderhalve week vakantie8-) |
ik morgenmiddag pas en volgende week natuurlijk lang weekend:+
|
Citaat:
maar ik stelde me natuurlijk aan, sportdag was best gezellig!! :):) en, jaaa het weekend komt lekker dichtbij. ik ga het naar mn zin hebben! morgenmiddag met een vriendinnetje iets leuks doen, savonds naar daryll-ann in dordrecht en lekker feesten, de volgende dag is mijn vriendin jarig, savonds ook verjaardagsfeest bij mn oom/nichtje, zondag ander nichtje want die was ook al jarig 8-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.