![]() |
begravenis
stel je voor je gaat opeens dood. Door bij voorbeeld uit een van de voorbeelden uit het 1001 dood topic,
deze dus . hoe wil je dan begraven worden? En wat moet er om heen gebeuren wil je een sport wagen of een limo als grafwagen? ja ja denk er maar over na |
cremeren...
|
ROT OP
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb ook al tegen mijn ma gezecht wat ik voor liedjes wil echt van die dingen wat op mij slaan laat ze nog maar eens goed om mij huilen en daarna mag iedereen zich een biertje gaan drinken op mijn laatse centen!:yes: |
ik ben onstervelijk
|
ik zou een mooie herdenkinsdienst willen en dan begraven, en als ik bijvoorbeeld door de gehaktmolen ben gehaalt dan tog maar gekremeerd :p hoe doen ze dat eigenlijk? als er bijvoorbeeld alleen nog maar een been van je heel is.. Leggen ze die dan in een extra klein kistje?
|
Citaat:
|
waar de fok praten jullie over jullie zijn allemaal nog geen of net 20 man sodemieter een eind op stelletje depresieve sicko's
|
:{
|
standaart, lijkenwagen en bij de kerk ofzo, geen id welke of waar maja ga ik me nu niet om boeien hoor heb nog tr lang te leven
|
Ik wil opgebaard worden en in een blankhouten kist met een witte jurk aan en een madeliefjeskrans om mijn hoofd.
deze liedjes wil ik: Led Zeppelin - Stairway to heaven Coldplay - Green Eyes BrodiePunk - Walk away Bush - Glycerine Krezip - I would stay Natalie Inbruglia - Torn Everclear - Sparkle The Beatles - Strawberry fields Lamb - gabriel Muse - Bliss Nirvana - Smells like teen spirit Pink Floyd - Dark side of the moon (deze lijst wisselt met de maand |
Citaat:
volges mij ben jij er helemaal klaar voor meisje!! |
Citaat:
maarja, ik wil gewoon begraven worden, maar het moet wel regenen en dan niet z'n klein beetje ik wil niet op een mooie dag begraven worden, dat past gewoon niet bij me verder is der nog niets bekend |
mijn begravenis wordt heel gezellig:)
eerst gaan we happy death day zingen van alien ant farm daarna haha you're dead van greenday en dan word ik in m'n aquarium met sterk water gegooid en moet iedereen polonaise om m'n aquarium heen lopen leuk hè :) |
ik laat mijn karkas , door een kanon afvuren op een betonnen muur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil opgebaard worden thuis in een witte kist, met kleren aan die ik in het dagelijks leven ook aan had. Verder geen poespas.
En ik wil dat Enya - May it be, Unchained Melody - LeAnn Rimes en Crash and Burn - Savage Garden in ieder geval gedraaid wordt. En ik wil alleen maar witte bloemen. Nah en voor de rest moeten mijn familie en vrienden zelf maar kijken hoe het gaat. |
iniedergeval donor
|
Ik wil een piramide en met een mooie tombe en hele zooi gouden stukken.
|
ik het eigenlijk geen flauw idee:?
|
ach, als het gebeurt, gebeurt het..
|
mij mogen ze gewoon begraven,
terwijl ze DJ Tiesto en Masters of Hardcore draaien... :7 |
Citaat:
m'n ouders weten er vast wel raad mee.. en het moet iets worden voor de nabestaanden. Ik heb er toch nix maar aan. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.