![]() |
[WTF-Topic] Ti_Mu
De bekende op zichzelf geilende Tim avn dit forum zit in een reclame op tv, hier kwam ik achter al mtv kijkende. Hij zit in een reclame van nftv.nl ofzo?
|
Nog niet gezien gelukkig :kots:
ach, hij is er aandachtsgeil genoeg voor :) Nu kan TheGroovMaster niet achter blijven natuurlijk:rolleyes: |
reclames kun je toch vaak ook online streamen?
ff zoeken jong'! :) |
dat trek ik dan weer nert nie ben met me examesn bezig laters
|
he ja idd nu je t zegt.......... ik dacht al ik ken die foto
tis geloof ik een reclame van een wedstrijd om ergens t nieuwe gezicht van te worden ofzo |
Wil ik ook weles zien!!
|
Ik heb geen MTV
|
ik heb duitse mtv 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom ik wel een keertje bij jou kijken Fem :d
|
Citaat:
|
Citaat:
ik krijg mtv tmf en de box en zelfs nikolodion door! :yes: heb zelfs dit kastje via de kabel |
Citaat:
|
Citaat:
Is heel regionaal verdeeld volgens mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach wij hebben tog 5 mtv's ofzow, dus dan zal de goeie mtv er vast wel tussen zitten :d
|
Citaat:
|
ik las al zoiets in zijn MSN naam..
kan ik niet druk om liggen.. pfff.. ff op tv.. :{ tegen de tijd dat een uitzending speciaal op jou gericht is dan spreken we pas over iets.. :p |
Citaat:
*scheld groov uit voor aandachtsgeil groeihormoon* edit: sorry totaal nutteloos :yes: |
Cool man! Ik zal er eens op letten!
|
Citaat:
Hoe was dat?:$ *) |
Citaat:
|
Wij hebben nu op school ook mtv
Maar ik heb geen zin om elke keer te kijken of ik hem zie... :p Te lui voor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja,. nou hij had zichzelf niet opgegeven dat had zijn vriendin gedaan.
Was op MTV willen ze VJ's en zijn vriendin had foto's opgestuurd en toen kwam hij in de reclame. n u nog zien of hij word uitgekozen. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen eurosport:( |
ik zag het al aan zn msnnaam!:) maarja heb hem nog niet gezien, kijk ook niet vaak meer tv! Als ik mtv kijk zal ik er even op letten:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de omgevin eindhoven valkenswaard hebben ze geen Mtv meer
maar stond in het eindhovensdagblad dat het terug kwam dusss :) |
hier in boxtel heb wel iedereen mtv :) ma ik kijk r nooit naar, dus nonnie gezien...
|
tof :D hopelijk is ie over 2 maanden nog op tv dan ga ik ook wel ff voor de buis zitten :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.