Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Seksueel gefrustreerd! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31322)

Maikje 22 May 2003 08:56

Seksueel gefrustreerd!

Ik heb een hele lieve vriend waarvan ik zielsveel hou. Alles is echt perfect tussen ons. We blijven waarschijnlijk voor altijd samen, we zijn ook al allerlei dingen voor later aan het regelen. Ik heb een (andere) hele goeie vriend, waarmee ik veel uitga enzo. En steeds vaker zitten we aan elkaar, enzo. We hebben het dan ook veel over seks en ik heb het gevoel dat er eens een keer iets gebeurd tussen ons... Ik voel me alleen puur lichamelijk tot hem aangetrokken, ik ben absoluut niet verliefd op hem.
Ik wil meer in mijn leven, ik wil ook eens met een ander seks hebben, in plaats van mijn leven lang met mijn vriend (die ook mijn eerste was). Maar ik wil mijn vriend toch niet kwijt, daarvoor hou ik teveel van hem. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet... Plz, help me!

dragonflyke 22 May 2003 09:31

Ja, er zijn wel meerdere mensen met dat probleem.
Ik heb dat ook met een vriendin van me, we komen heel goed overeen en het is puur vriendschappelijk maar ergens voel ik me ook wel puur lichamelijk aangetrokken.

Dus, als je je vriend (lief) niet kwijt wilt zal je moeten proberen om het te beheersen. Ik weet dat het moeilijk is maar het is het beste...

eneri 22 May 2003 12:09

Mijn vriend, had voor mij zn eerste vriendin waar ie 3 jaar mee samen was. Ook zij waren voor elkaar de 1e. Zijn vriendin werd ook nieuwsgierig naar anderen en is uiteindelijk ook vreemd gegaan.Die kans zit er dus zeker wel in. Hun relatie was daarna over, en mijn vriend voelde zich een half jaar lang vrij klote.

Ik wil hiermee zeggen dat je je moest beseffen wat je weg kan gooien. Ik zou er goed over nadenken wat belangrijker is voor jou, je vriend of je nieuwsgierigheid. EN dat dan doen.

Check_This 22 May 2003 12:20

Hmmm lastig probleem, maar denk dat heel veel mensen dit hebben(anders gingen er ook niet zoveel mensen vreemd). Denk dat het misschien ook te maken heeft met de nieuwsschierigheid naar... datgene wat je nog niet hebt ontdekt. Een ander iemand om mee naar bed te gaan. Je blijft je altijd afvragen, bewust of onbewust, hoe zal het zijn met die ander???
Vooral omdat het voor jou je eerste vriend is en nog geen ervaring hebt met andere zal deze vraag voor jou nog meer een rol spelen. Je weet wel wat je voor je eigen vriend voelt, maar toch is er ook nog dat andere gevoel. Hoe sterk is dat gevoel? Lijkt bij jou steeds sterker te worden. Wanneer kan je het niet meer handelen? Jou vriend zal waarschijnlijk niet blij zijn als je tegen hem zegt dat je het een keer met een ander wilt proberen. Aan de andere kant je moet ook dingen die die JIJ wilt of niet dan. Ik denk dat je het beste ook tegen je vriend zegt wat JIJ denkt en voelt en wat jij zelf als mogelijke oplossingen hebt. Misschien wil je vriend je ermee helpen. Stel hij wordt boos? Kan gebeuren maar hij weet tenminste wat je denkt, das toch belangrijk in een relatie? Dus praat er maar gewoon met hem over!
Anders:
-je bent jong en je wilt wat
-er zwemmen nog meer vissen in de zee
-je leeft maar 1keer

Het is altijd leuk en goed om toekomst plannen te hebben. Maar er valt nog op genoeg gebieden iets te ontdekken(sex). Als je samen verder gaat moet je dingen opgeven misschien is met een ander naar bed gaan daar 1 van? Wie weet.
Weet niet of je er wat aan hebt maar bedenk wel problemen zijn misschien toch niet zo moeilijk als ze lijken, vooral als je ze met anderen(je vriend) deelt.

Have fun :yes:

Maikje 22 May 2003 16:44

Citaat:

Originally posted by Check_This
Hmmm lastig probleem, maar denk dat heel veel mensen dit hebben(anders gingen er ook niet zoveel mensen vreemd). Denk dat het misschien ook te maken heeft met de nieuwsschierigheid naar... datgene wat je nog niet hebt ontdekt. Een ander iemand om mee naar bed te gaan. Je blijft je altijd afvragen, bewust of onbewust, hoe zal het zijn met die ander???
Vooral omdat het voor jou je eerste vriend is en nog geen ervaring hebt met andere zal deze vraag voor jou nog meer een rol spelen. Je weet wel wat je voor je eigen vriend voelt, maar toch is er ook nog dat andere gevoel. Hoe sterk is dat gevoel? Lijkt bij jou steeds sterker te worden. Wanneer kan je het niet meer handelen? Jou vriend zal waarschijnlijk niet blij zijn als je tegen hem zegt dat je het een keer met een ander wilt proberen. Aan de andere kant je moet ook dingen die die JIJ wilt of niet dan. Ik denk dat je het beste ook tegen je vriend zegt wat JIJ denkt en voelt en wat jij zelf als mogelijke oplossingen hebt. Misschien wil je vriend je ermee helpen. Stel hij wordt boos? Kan gebeuren maar hij weet tenminste wat je denkt, das toch belangrijk in een relatie? Dus praat er maar gewoon met hem over!
Anders:
-je bent jong en je wilt wat
-er zwemmen nog meer vissen in de zee
-je leeft maar 1keer

Het is altijd leuk en goed om toekomst plannen te hebben. Maar er valt nog op genoeg gebieden iets te ontdekken(sex). Als je samen verder gaat moet je dingen opgeven misschien is met een ander naar bed gaan daar 1 van? Wie weet.
Weet niet of je er wat aan hebt maar bedenk wel problemen zijn misschien toch niet zo moeilijk als ze lijken, vooral als je ze met anderen(je vriend) deelt.

Have fun :yes:

Heej thx! Hier heb ik veel aan gehad! Ik heb al eens in het begin van onze relatie al eens met een andere jongen gezoend. Dat vond ie niet zo leuk, maar ja....we zijn nog bij elkaar. We hebben toen afgesproken om een 'vrije' relatie te hebben, want er zijn nog zat andere dingen om te ontdekken. Maar dit hebben we in het begin afgeproken, maar we zijn natuurlijk veel closer met elkaar geworden en ik vind dat ik het niet kan maken. Ik ben altijd wel een vrij persoontje geweest en dat weet ie ook wel. Het flirten zit gewoon in me, dat vind ie ook niet zo erg. Maar volgende week ga ik naar een dance-feest met die ene jongen (zonder vriend)... Ik sta denk ik niet voor mezelf in die dag...

Check_This 22 May 2003 17:06

Citaat:

Heej thx! Hier heb ik veel aan gehad! Ik heb al eens in het begin van onze relatie al eens met een andere jongen gezoend. Dat vond ie niet zo leuk, maar ja....we zijn nog bij elkaar. We hebben toen afgesproken om een 'vrije' relatie te hebben, want er zijn nog zat andere dingen om te ontdekken. Maar dit hebben we in het begin afgeproken, maar we zijn natuurlijk veel closer met elkaar geworden en ik vind dat ik het niet kan maken. Ik ben altijd wel een vrij persoontje geweest en dat weet ie ook wel. Het flirten zit gewoon in me, dat vind ie ook niet zo erg. Maar volgende week ga ik naar een dance-feest met die ene jongen (zonder vriend)... Ik sta denk ik niet voor mezelf in die dag...
Oehhhh dat ga dus nog wat worden! Veel s6 in elk geval!
En als jullie een vrije relatie hebben komt het vast allemaal goed! Feets ze in elk geval! En hoor nog wel hoe het afloopt :9

See ya :thumbsup:

Love can feel like heaven but it can hurt like hell!

Maikje 22 May 2003 17:16

Citaat:

Oehhhh dat ga dus nog wat worden! Veel s6 in elk geval!
En als jullie een vrije relatie hebben komt het vast allemaal goed! Feets ze in elk geval! En hoor nog wel hoe het afloopt :9

Nou ja, we hebben afgesproken om een vrije relatie te nemen. Maar ik was degene die dit graag wilde, hij heeft ook maar ja gezegd om mij tevreden te stellen (denk ik). Ach ja, en in 2 jaar tijd kan de mening van hem natuurlijk ook veranderd zijn. Ik ga me gewoon proberen netjes te gedragen... Hoop ik... :?

Check_This 22 May 2003 17:29

Citaat:

Nou ja, we hebben afgesproken om een vrije relatie te nemen. Maar ik was degene die dit graag wilde, hij heeft ook maar ja gezegd om mij tevreden te stellen (denk ik). Ach ja, en in 2 jaar tijd kan de mening van hem natuurlijk ook veranderd zijn. Ik ga me gewoon proberen netjes te gedragen... Hoop ik...
Ach als je maar plezier hebt toch! Zolang jij het naar je zin hebt gaat het goed of niet dan? Nja veel plezier in elk geval! :]

See ya:d

psychobunny 22 May 2003 17:31

je beseft pas wat je hebt totdat je het verkloot en kwijt bent...denk er echt wel goed over na voordat je iets 'doms' doet ofzo...

Maikje 22 May 2003 17:36

Citaat:

Originally posted by psychobunny
je beseft pas wat je hebt totdat je het verkloot en kwijt bent...denk er echt wel goed over na voordat je iets 'doms' doet ofzo...
Je hebt gelijk, ik ga me proberen te gedragen

konus 22 May 2003 18:02

je bent nog jong bint je nog niet en leef er op los en ga dan een keer serieus over dingen denken

anemic 22 May 2003 18:43

ik heb er ook mn relatie uiteindelijk voor verbroken, was te nieuwsgierig had te veel slechte dingetjes gedaan. Vind het helemaal niet erg eigenlijk. sex is leuk en om nou zo dramatisch te praten over ''niet weten wat je verliest'' Het komt zelden voor dat je 1e vriendje ( of 1 van je vriendjes/vriendinnetjes van voor je 18e) ook een levenspartner worden.

Veel plezier
als je t maar veilig doet..

Elysium 23 May 2003 17:50

Citaat:

Originally posted by konus
je bent nog jong bint je nog niet en leef er op los en ga dan een keer serieus over dingen denken
geeft je nog altijd het recht niet de ander te kwetsten...

BlueWolf 23 May 2003 17:52

Citaat:

Ach als je maar plezier hebt toch! Zolang jij het naar je zin hebt gaat het goed of niet dan?

Wat een egoïstische bullshit

Forza_vitesse 23 May 2003 23:19

Re: Seksueel gefrustreerd!

Citaat:

Originally posted by Maikje
Ik heb een hele lieve vriend waarvan ik zielsveel hou. Alles is echt perfect tussen ons. We blijven waarschijnlijk voor altijd samen, we zijn ook al allerlei dingen voor later aan het regelen. Ik heb een (andere) hele goeie vriend, waarmee ik veel uitga enzo. En steeds vaker zitten we aan elkaar, enzo. We hebben het dan ook veel over seks en ik heb het gevoel dat er eens een keer iets gebeurd tussen ons... Ik voel me alleen puur lichamelijk tot hem aangetrokken, ik ben absoluut niet verliefd op hem.
Ik wil meer in mijn leven, ik wil ook eens met een ander seks hebben, in plaats van mijn leven lang met mijn vriend (die ook mijn eerste was). Maar ik wil mijn vriend toch niet kwijt, daarvoor hou ik teveel van hem. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet... Plz, help me!

Zeg alsjeblieft niet dat je van hem houd! en dat alles perfect is, want anders verlang je niet naar andere jongens, ik vind het zwak dat je hier zelfs aan denkt, ik vind ook dat je het uit moet maken, anders hou je je zelf voor de gek

WishfulDreaming 24 May 2003 08:47

Neem effe afstand van beide jongens ofzo.
Wacht een weekje of twee, en zie hoe je je dan voelt.
Misschien voel je je helemaal niet meer aangetrokken tot die ene jongen, en mis je je vriendje hard... :)

Als het niet zo is, kan je em beter dumpen, anders kwets je hem achteraf dubbel zo hard...

infamous 24 May 2003 12:05

Citaat:

Originally posted by psychobunny
zo waar

noortje 26 May 2003 09:57

Dat bedoel ik nou ook, maar heb alleen geen kandidaat om eens iets anders mee te proberen.
Maar ben wel heel nieuwsgierig hoe het is om met iemand anders sex te hebben.

Nightwolf 26 May 2003 10:00

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

Wat een egoïstische bullshit

:yes:

Maikje 26 May 2003 19:53

Ik heb het er met mijn vriend over gehad, en die zei doodleuk dat ik mijn gang mocht gaan met andere mannen... Hij begrijpt dat ik nieuwsgierig ben en daarom mag ik vreemdgaan. Maar met 1 voorwaarde: ik moet het hem wel vertellen (maar das logisch). Nou weet ik helemaal niet wat ik hiermee aanmoet! Ik wil wel, maar omdat hij toestemming gaf (hij wil me niet kwijt zei tie) besef ik pas echt hoe veel ik van hem hou. Waarschijnlijk blijft alles dus bij die nieuwsgierigheid en probeer ik niks uit... Dat lijkt me beter voor ons allebei.

inVision 26 May 2003 20:02

Citaat:

Ik heb het er met mijn vriend over gehad, en die zei doodleuk dat ik mijn gang mocht gaan met andere mannen... Hij begrijpt dat ik nieuwsgierig ben en daarom mag ik vreemdgaan. Maar met 1 voorwaarde: ik moet het hem wel vertellen (maar das logisch). Nou weet ik helemaal niet wat ik hiermee aanmoet! Ik wil wel, maar omdat hij toestemming gaf (hij wil me niet kwijt zei tie) besef ik pas echt hoe veel ik van hem hou. Waarschijnlijk blijft alles dus bij die nieuwsgierigheid en probeer ik niks uit... Dat lijkt me beter voor ons allebei.
Jaloezie kijk al om het hoekje ;)

dext0r 26 May 2003 20:06

Citaat:

en het is waarschijnlijk veruit de beste conclusie die je zelf trekt; t hoort bij nieuwsgierigheid te blijven, .

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.