![]() |
Ik ben net zo hard op men bek gegaan...
... dat het nog steeds pijn doet...
Ben ik als een voorbeeldig meisje men huiswerk aan't maken. Krijg ik ineens het schitterende idee *zou ik me eens van houding verzetten op stoel* FOUT FOUT FOUT... Ben met stoel en al achterover gevallen. Op muh kont en muh voet :( Doet pijn zeg... En dan dierf men mams eerst nog vragen *of iets mis was met de stoel* :no: :( :( http://members.lycos.nl/saartjen/naamloos.bmp Foto's van muh blauwe kont bespaar ik jullie ;) |
hmmz au dat ziet er zeer pijnlijk uit
|
kont? waar? post?:+
gerum:aai: |
Belgieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
Citaat:
Klotestoel... :( |
Citaat:
BluB :d |
Auwwwwww :'( Blijf dan ook gewoon lekker rustig zitten, mja stil ziitten is ook niet alles. Zo''n blauw kleurtje op je kont staat ook niet verkeerd hoor :d lol. En helemaal als ie straks gaat verkleuren! Nja s6 ermee :wave:
|
slim :+
:aai: |
Citaat:
Ik ben een wiebel-kont... Ik moet steeds kunnen bewegen... En tsja, da komt er van huh :( Ach, muh kont valt nog goe mee. En dat blauw gaat wel mooi bij muh ondergoed passen dan hoor :p |
Citaat:
|
maat 39
|
Citaat:
37-38 :) |
Citaat:
|
sjit doet pijn he?
mijn zusje vond het een keer leuk om de rug leuning van me burostoel naar achtere te trekken..... nou jah hoe 't verder gebeurde weet ik niet maar bleef met me been achter de onderkant van 't buro hangen en nou jah 't deed vreselijk pijn... ik weet hoeje voelt! :aai: :* drop! |
:+ |
Citaat:
als of dat veel goeds zegt? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent net in bad geweest dus een :* erop
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dikke kuzzza(misschien helpt het, je weet maar nooit):* :thumbsup: |
das een flink ei op je voet zeg
:* :aai: |
1 Bijlage(en)
foto van de kont ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Héééé hoe kom jij daar aan :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ziet der pijnlijk uit
*) der op (werkt altijd z'n digitale kus ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zet zijn tanden erin :Y) |
auw :o :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
terug bijten
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.