![]() |
jajaja
Kom je 2 weken niet zijn er opeens allemaal nieuwe FB's.... Leuk hoor....... Wel toevallig dat het allemaal de vriendjes van zijn he??? En Bert mag geen Fb worden omdat hij teveel kritiek levert :wave:
hmzz maar goed hier zal wel snel een slotje op komen eigenlijk verspilde moeite maar ik wou het toch ff kwijt |
over vriendjespolitiek gesproken ...wel toevallig dat jij limbonees over bartje begint...di ehele toevallig ook limbolander is... :+
|
Citaat:
|
Het lijkt wel alsof je jaloers bent :+ :Y)
|
Citaat:
|
WHOEI 8) Iemand die t voor me opneemt :? Of jullie t nu wil geloven of niet, maar dit is een solo-actie :{ Wist ik niks van :| :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach jah wat doe je eraan he........... Eigenlijk is dit topic nutteloss maar jah ikw ou het toch helemaal kwijt en dat topic over bop had ik niej gelzen anders had ik daar wel in gereageerd......:O
|
je kunt wel een mening hebben maar in het verleden is die mening nog al eens haaks geweest met de policy die spill nederland (de eigenaren van dit forum) hebben opgezet. lijkt me niet handig om mensen die tegen het beleid van de moederorganistatie zijn te zetten op een positie waarbij ze juist dat beleid moeten bewaken en handhaven :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.