![]() |
Rowwen Hèze in Hometown!!
WHOEI!!!! Net terug van concert van Rowwen Hèze in Berg en Terblijt :yes:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whoei, wat super weer, heerlijk, lekker in het zuiden :) Enkele voordelen: - Dichtbij :yes: - Brand Bier :yes: - Geen stomme hollanders die voor het eerst naar Rowwen Hèze gaan, en DUS met bier gaan smijten :yes: - Aangezien je tóch wel nat wordt, ben je snel thuis om te douchen. - Als je zusie moet kotsen ben je snel thuis :yes: Nadelen :no: - Teveel bekenden :no: - Feesttent zit bóm en bómvol :no: - Nadeel dat je minstens 25 bier drinkt, omdat je toch zo thuis bent :no: Hoe dan ook, we moesten na afloop me zussie en haar vriend afzetten in heerlen-noord, en die heeft éven de hele lift en hal ondergespuugd :kots::no:, en dus moesten we dat nog even opruimen, maar bert gaat nu naar ze nestje:).. Weltruste mense, twas SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR :):):):):):):):):):):) :wave: |
mijn film is af, trusten
|
Houdoe :wave:
|
nou leuk dat het leuk was :p
gister was voor mij daryll-ann in bibelot ook erg leuk :yes: bier voor 1,20 enzow :7 en echt de meest relaxte muziek ooit, plus een erg leuke jongen :9 en andere lieve mensen :) en gezellig praten met alle bandleden :D |
ik had ook willen gaan :'(
al me vriendinen gingen en mijn vriend geloof ik ook maar omdat 't toch ''thuis'' was bleven mijn vriendinen tot een uur of 3 en ik mocht niet zo lang.... dus ik mocht niet mee. mijn vriendin die woont een straat van de feesttent vandaan dus ze had nog geprobeerd of ik niet bij haar kon slapen maar neej hoor mijn moeder was niet omte kopen! nu heb ik een bier drink avond gemist (lees bier gooi avond) een gezellige avond en ook nog eens voeg naar bed gegaan van die kut koppijn :no: IK VIND NIET EERLIJK! mahjah dan ga ik maar naar Janse Bagge Bend als die in ubachsberg spelen! en naar sibbe want daar komen ze in augustus!:yes: maar bartje de hoofdzaak is datje je geamuzeert hebt!:rolleyes: |
hehe misschien dak me ouders zover krijg dak vanavond naar ulestraten mag.... hoewel als ik vertel dat daar heel kort bij 't huis van een heel goeie vriend licht en ik nog O-) ben denk ook niet dak mag gaan.. mahjah
bartje ga jij vanaaf richting ulestraten, daar speelt Golden Earring!:) |
Nee, Golden Earing is op Twilght Zone en Burning Stuntman niet zo mijn muziek :no: Ik ga zo veel mogelijk wel naar Rowwen Hèze dit jaar.. In Oktober komen ze in 013 in Tilburg :+.. In ik hoop dat ze ook weer op het Schouwburgplein in Heerlen komen met de wiellerronde :). Dat zou helemaal mooi zijn.. Ben ik in Roermond geweest toen de DVD werd opgenomen, en ik schijn een paar keer goed in beeld te zijn :d.
Enne, Biffy, ik heb geen idee wat da voor muziek is ofwat :D. Mooie meiden waren er gisteren trouwens ook :9 Oeh, nog één voordeel dat er met bier gegooit wordt trouwens O-)*) |
Bier was slechts €1,30 trouwens.. Valt reuze mee :9~ Maarem, ook ik heb barstende koppijn nu |:(
|
Citaat:
ik ga wel naar RH een mechelen LB. trouwends ik sta ergens op een foto bij Bagge :huh: echt een bezope foto! jah me vriendine belde net ze had een wit t-shirt aan gehad gister :] nou ze zei dat haar vriend het wel leuk vond maar zij niet zo! :+ ik had haar nog gezecht doe in godsnaam geen wit aan it is BieR!!! maarjah soms is 't wel leuk mooie bh dronder en je hebt jongens achter jah aan dat wil je niet weten.... :* voor je hoofdpijn! trouwens bij bagge kost het bier 1.20 ;) |
Citaat:
Vriend van me zus gaat óveral heen.. Bijna eens per 2 weken isie wel ergens.. Nadeel is dat me zus dan ook vrij vaak meegaat, waardoor ze nie naar Roda kan :(.. Dat gaat bij mij toch nog voor :yes: Bier gooien heb ik t nie zo op.. Das in het begin wel leuk, maar als je eenmaal een paar keer naar Rowwen Hèze bent geweest dan heb je t wel gehad.. Je ziet ook vooral mensen bier gooien, die je nog nooit bij RH hebt gezien, ach jaaaa.. Zoals ik al zei, soms heeft t voordelen :p. Maar als je dan van die overgangsvrouwen van 55 aandacht ziet trekken :no: Doe dan maar zo rond de 17, 18 O-) |
Citaat:
ik vind de optredens van bagge overhet algemeen spontaner er word letterlijk en figuurlijk wat aangekloot! jah de Sjintaler... de eeste 3 cd waren wel :thumbsup: maar nu :no: ik hoef ze niet meer! hehe wij zijn bij Bagge altijd te laat voor een echt stukje PROEMEVLAAI :( och jah dat bier gooien, ik vind het leuk blijven.... vooral als je een tampon bier laat opzuigen en dan daarmee gooien *) maarjah das mijn mening.... jah die overgangsvrouwen.... dat die naar de bingo gaan ofzo der moet gesprongen kunnen worden enzo! neej bedankt :no: ik kijk altijd naar de jongens/mannen wat al half naakt zijn omdat ze zich het t-shirt van de pens hebben gerten :dmisschien moeten we ff op msn door lulen oor ze dit topic sluiten :wave: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.