Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   en opeens weet bart het (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31416)

dext0r 24 May 2003 01:37

en opeens weet bart het

HIJ wordt treinconducteur

Bart :[ Kleine blonde mariandel.. Waar ik ook zit of sta of wandel.. Ik blijf haar altijd trouw en eens wordt zij maar vrouw(8) says:
Dames en heren, over enkele ogenblikken ROERMOND..
Bart :[ Kleine blonde mariandel.. Waar ik ook zit of sta of wandel.. Ik blijf haar altijd trouw en eens wordt zij maar vrouw(8) says:
wij rijden verder als intercity..Bart :[ Kleine blonde mariandel.. Waar ik ook zit of sta of wandel.. Ik blijf haar altijd trouw en eens wordt zij maar vrouw(8) says:
Naar Weert, Eindhoven,. TILBRUG, Breda,m Dordrecht, Rotterdamn CS, Den Haag Holland Spoor, en eindpunt, Den Haag CS
dext0r ت > zzz says:
;)
Reizeigers voor Venlo/Nijmgenen dienen hiern over te stappen
maar nu eerst ROERMOND

Amsterdam CS
Sloterdijk
Zaandam
Zaandam-Kogerveld
Purmerend
Purmerend Overwhere
Hoorn
Hoorn-Kersenbogerd
Hoogkarspel
Bovenkarspel Grootebroek
Bovenkarspel Flora
Enkhuizen

heerlen-Heerlen Noord/Hoensbroek/Nuth/Schinnen/Spaubeek/Geleen-Oost/Sittard/Sustereren/Echt/Roermond/Weert/Heeze/Geldrop/Eindhoven/Eindhoven-Beukenlaan/Best/Vught/'s-Hertogenbosch/Zaltbommel/Geldermalsen/Culemborg/Houten-Castelum/Houten/Utrecht Lunetten
Utrecht CS/Maarsen/Breukelen/Abcoude/A'dam Blijmer/Duivendrecht/A'dam Amstel/A'dam Muidertpoort/A'dam CS/A'dam Sloterdijk

GregoorvanDijk 24 May 2003 01:40

Hehehe, dext0r vroeg erom.. Maar dat kopiëert ie ff nie :no:.. Maar Stef weet minstens zoveel als mij 8)

dext0r 24 May 2003 01:41

wat een slap geouwehoer

Bart :[ Kle..: minstens 30 bier :S
Bart :[ Kle..: Zie alkles draaien :S
Bart :[ Kle..: Limburg Rulez (H)
Bart :[ Kle..: Tis helaas zo (A)

GregoorvanDijk 24 May 2003 01:42

Citaat:

Originally posted by dext0r
wat een slap geouwehoer

Bart :[ Kle..: minstens 30 bier :S
Bart :[ Kle..: Zie alkles draaien :S
Bart :[ Kle..: Limburg Rulez (H)
Bart :[ Kle..: Tis helaas zo (A)

jah, tgaat nie goed hier :no: Ik zoek me mandje es op :x :wave:

GregoorvanDijk 24 May 2003 01:44

Overigens is hjet wel waar wat daar staat O-) Limburg en België roeleren :yes: En Brabant :thumbsup:

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

AntiKezman 24 May 2003 02:41

het is toch van de zotte!! :huh:

biffyclyro 24 May 2003 07:16

:+

dupke 24 May 2003 11:09

Citaat:

Originally posted by bartje518
Overigens is hjet wel waar wat daar staat O-) Limburg en België roeleren :yes: En Brabant :thumbsup:

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

:yes: :yes: Limburg roeleert zeekers weten! :d

GregoorvanDijk 24 May 2003 11:17

Citaat:

Originally posted by dupke

:yes: :yes: Limburg roeleert zeekers weten! :d

Tis een kwestie van geduld, he dupke :*

dupke 24 May 2003 11:18

Citaat:

Tis een kwestie van geduld, he dupke :*

:yes: :thumbsup:

:*

The Phit 24 May 2003 16:20

ik weet idd wel bijna net zoveel als bertje. :yes: wat wil je he, als je OV heb en daarvan goed gebruik maakt. :)

Stronthoop 24 May 2003 17:03

ja alleen die limburgers zijn zo dom om dat uit hun kop te leren

dupke 24 May 2003 17:07

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN
hey hey.... niet zo brutaal he mannetje! :no:

GregoorvanDijk 24 May 2003 17:14

Citaat:

Wist niet dat Stef ook uit Limburg kwam :z

Stronthoop 24 May 2003 17:17

Citaat:

Wist niet dat Stef ook uit Limburg kwam :z

dat neemt niet weg dat hij ook dom is :O

GregoorvanDijk 24 May 2003 17:18

Citaat:

dat neemt niet weg dat hij ook dom is :O

Jij bent inderdaad een uiterst intelligent persoon :Z

Stronthoop 24 May 2003 17:20

Citaat:

Jij bent inderdaad een uiterst intelligent persoon :Z

Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben :{ integendeel ik ben juist hartstikke stom:{

GregoorvanDijk 24 May 2003 18:23

Citaat:

Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben :{ integendeel ik ben juist hartstikke stom:{

Is te merken..

Arie-Kanarie 24 May 2003 18:39

Nu het bandje van de Thalys die over enkele ogenblikken binnekomt op spoor 1 en uitsluitend toegankelijk is voor passagiers in het bezit van een Thalys reserveringskaart

Dan stopt ie op Antwerpen Berghem, Brussel Zuid en Paris Nord

Dan krijgen we hem weer in het Engels en frans te horen...

Within a few moments the Thalys will be arriving on platform 1, this train is accesable only to passengers blablablabla

Hoor het alleen nooit meer :no:

Stronthoop 24 May 2003 23:19

Citaat:

Is te merken..

:*:love::aai:

Karliene 24 May 2003 23:24

Bartjeee mag mijn kaartje altijd komen knippen!!!!!?! 8-)

I'll be bak, watch out 8{ 8{ 8-)

GregoorvanDijk 24 May 2003 23:25

Op Heerlen zowat elke 5 minuten: Attentie alstublieft, hier volgt een waarschuwing; let goed op uw eigendommen! Er zijn zakkenrollers en tasjesdieven op dit station. Met name in de drukte bij de treinen slaan ze hun slag. Laat uw eigendommen niet onbewaakt achter, ook niet in een voor vertrek gereed staande trein (en dan in het Engels 'Your attention please'), in het duits (Achtung bitte, hier erfolgt eine Warnung) en Frans (Attention sil vous plaît)..

Of deze: 'Attentie alstublieft, de internationale trein uit Aachen en Stolberg komt over enkele ogenblikken binnen op spoor twee. Meine damen und Herren, der Internationale Zug aus Aachen und Stolberg, arriviert in einfach einige Augenblicken auf platz zwei'.

Jaja, dat krijg je met al die vertragingen :Z..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.