![]() |
R.I.P. Muisje
Ik was vanavond aan het werk.. en ik loop zo uit de keuken naar het magazijn.. dus ik doe die magazijndeur open en loop ik naar binnen...
Sta ik inneens ergens op..:{ Ik dacht een stukje fruit ofzo.. want het maakte echt zo'n PLET-geluid..... dus ik doe t licht aan daar... :( ligt daar een muisje geplet... hij bewoog nog een beetje.. en ging toen dood... :'( Toen heb ik m met stoffer en blik opgeraapt en heb buiten in een hoekje gegooid/gelegd hehe... Zielig muisje...:'( |
Re: R.I.P. Muisje
Citaat:
ik ben ook wel es op muisje gaan staan in de kelder/magazijn, maar die was al dood, joy maak je geen zorge ik denk dat die ook dood was, want muisjes zijn heel snel, en heel bang |
let maar op dat FiZz dit niet leest.. die kerel gaat finaal uit zijn plaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
als je dieren ziet: volgas erover heen rijden.. denk maar aan carmageddon :] |
Citaat:
|
Mijn oom heeft al eens van een katje een matje gemaakt :huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Waar is de hond, schat?* *Ach, die ligt nog voor de deur* :huh: 8-) |
Re: Re: R.I.P. Muisje
Citaat:
|
Joy, ik wist dat je graag Hooligan speelde, maar om nu zelfs muisjes te gebruiken.. :no: Valt me beetje tegen, jung! :wave:
|
ik heb ooit een vlinder doodgereden en heb er nog schuldgevoelens over :'(
|
ik een vogel zijn hoofd er af gefietst :| ... die was blind ofzow??! die vloog recht tussen me spaken terwijl ik haast had...
bah! :kots: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zielig muisje :'(
|
moordenaar!
|
Re: R.I.P. Muisje
Citaat:
|
had ie USB of niet
|
mijn baas heeft een keer zn eigenhond doodgereden...hij ree de hoek om en die hond kwam van de andere kant...b(w)oef
dan voel je je pas klote...:( |
Joy, je bent een dierenbeul:[
|
Citaat:
Citaat:
Jaja sommige mensen geven leuke reacties Shit happens :yes: |
god zal hem wel straffen
|
arm muisje:(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.