![]() |
waarom is autorijden zo moeilijk...
:| K leg me er bij neer, ik ben niet bestemd om achter het stuur te zitten...
|
gebotst?
|
is niezo moeilijk:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snelcursus dan maar?:
1. zet je stoel goed 2. zet de binnespiegel goed 3. zet de buitenspiegels goed 4. doe je gordel om 5. doe de sleutel in contact 6. trap de koppeling tot op de bodem 7. draai nu de sleutel om *Broem**Broem* 8. zet de versnelling in de 1. 9. kijk of je kunt wegrijden 10. haal nu de handrem eraf (niet slopen, maar gewoon naar benden doen) 11. kijk nogmaals of je kunt wegrijden 12. geef richting aan 13 en daar ga je :) niets uit deze opgave mag vermenigvuldigt worden zonder toestemming van de uitgever |
Citaat:
|
Citaat:
iemand zo vrij mij privélessen te geven?O-) |
Citaat:
|
Citaat:
jammer dat ik dan naar belgie moet maarja auto rijden valt best wel mee, gewoon doen en klaar is kees (zegt iemand die een jaar zijn rijbewijs heeft O-)) |
ik zelf vond auto rijkden trot nu toe nog niet moeilijk het is gewoon goed concentreren
|
Citaat:
|
Citaat:
snelcursus dan maar?: 1. zet je stoel goed 2. zet de binnespiegel goed 3. zet de buitenspiegels goed 4. doe je gordel om 5. doe de sleutel in contact 6. trap de koppeling tot op de bodem 7. draai nu de sleutel om *Broem**Broem* 8. zet de versnelling in de 1. 9. kijk of je kunt wegrijden 10. haal nu de handrem eraf (niet slopen, maar gewoon naar benden doen) 11. kijk nogmaals of je kunt wegrijden 12. geef richting aan 13 en daar ga je :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.