![]() |
Lantarenpalen zijn echt stout
'k denk dat ik ze ga haten :yes:
plz geen ban.. ik smeek u! |
dit is pas grappig :d
vooral ook omdat iedereen die dingen haat, ze geven licht en dat heb je toch niet nodig, je kan der namelijk niet eens goed van slapen van dat vele licht de lichtvervuiling is gewoon te erg ik denk dat ik dus met je mee ga doen, IK HAAT OOK LANTARENPALEN |
Lantaarpalen zijn prachtige dingen.
zonder ze zou iedereen maar zwart zien, ze brengen tenminste nog een beetje kleur in het straatbeeld:p |
Citaat:
op dat moment haat je die dingen echt :x |
Citaat:
Ik vind het platteland trouwens veel mooier, kutlantaarnpalen :wave: |
Citaat:
Je moet bijvoorbeeld nooit savonds alleen in het park lopen hier in de buurt want daar staan veel lantaarnpalen en die durven je soms wel eens aan te vallen achteraan en vallen ze op je kont en dan ga je met kontpijn weer naar huis. Dus je moet de lantaarnpalen niet uitdagen uiteraard ! |
de oude petroleumlamp roelt! :thumbsup: :respect:
|
Citaat:
blijf nou van die drank af!! :x |
Citaat:
|
Citaat:
:wave: |
ooit ergens op het platteland gestaan om de sterren te bekijken, dan merk je pas hoe erg lantarenpalen zijn, die dingen zorgen er gewoon voor dat je zicht erg achter uit gaat, het licht weerkaast namelijk tegen de hemel waardoor de sterren minder goed te zien zijn en omdat er overal wel een stad in de buurt is waar lantarenpalen aan staan, heb je daar dus altijd last van
|
Lantaarnpaal = liev! :aai: :*
alleen niet lekker om omheen te vouwen.. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik haat bus hokjes, heb me fiets zatredga gemold toen ik het bushokje niet zag.... me voorvrok is helemaal omgebogen.... stuur omgedraaid en kon weer verder fiets maja, niet echt fijn want fietsje best snel .... bwam hoofd tegen die ruit aan kutje pijn
|
Re: Lantarenpalen zijn echt stout
Citaat:
|
Re: Re: Lantarenpalen zijn echt stout
Citaat:
|
nerd
|
Citaat:
goed zo hoor! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lantaarnpalen zijn liev:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh bloon je gaat toch weg? hoef ik op feedback ook niet meer jou sig te melden :{
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.