![]() |
Hoe maak je jezelf lenig ?
Ja, ik wil lenig worden :p
|
Wil je jezelf pijpen? ;)
|
yoga
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
oow en als je jezelf wilt leren pijpen hoef je niet lenig te worden dan kan je ook je zwevende ribben weg laten halen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
elke dag een stukkie oefenen...dus steeds een stukje verder met je benen en oprekken enzow..
|
Ik zit vanaf me derde op dansen en gewoon heel veel oefeningen doen.. Ik heb van mezelf ook lange spieren dus dat helpt ook wel haha maar af en toe is het ook wel irritant om lenig te zijn..
|
stretch oefeningen doen. daarmee rek je je spieren op.
weet niet precies het schema meer hoevaak en hoelang je dat moet doen, maarjah :p |
Waarom wil je opeens lenig zijn? Veel oefenen, je hoort van zelf wel wanneer je te ver gaat. :9 :wave:
|
Citaat:
Hoe kan dat irritant zijn ? :p |
Citaat:
En aangezien ik begonnen ben met buikspieroefeningen en lopen kan dit er ook wel bij ;) |
|
Hehehe, ik ga ook voor duie eerste reply :+
|
Citaat:
|
Citaat:
ennuh, ja je moet gewoon veel oefenen, iedere dag wat oefeningen doen en zeker je spieren niet oprekken!! :) |
Citaat:
|
gewoon je wervelkolom weg laten halen, dan ben je volgens mij wel erg lening
maar zoals al gezegd is, gewoon veel oefenen |
Citaat:
|
oefening baart kunst :)
niet lang geleden kon ik zo hopla in de spagaat. zal ik het je leren? :p |
Citaat:
maar elke dag oefenen tenen aanraken .. ach ik ken al die oefeningen wel.. maar gewoon allesoprekken.. en ja dat doet soms pijn.. doorbijten :).... |
SEX
|
Citaat:
|
Citaat:
kan jij nou nooit eens normaal reageren zonder het over sex of meiden te hebben? triest geval. |
Re: Hoe maak je jezelf lenig ?
Citaat:
|
Re: Re: Hoe maak je jezelf lenig ?
Citaat:
Citaat:
iig BW; gewoon veel sporten dan kom je dr wel.. wel zorgen dat je het eens per 2 dagen doet he, want het duurt 40 dagen om in goede conditie te komen, en maar 2 dagen om uit je conditie te komen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.