![]() |
My time's up
'k heb besloten dat ik jullie lang genoeg heb geterroriseerd, en dat er hier geen ene fuck meer te doen is.
Verder ben ik nu van me middelbare school af, en zie ik mezelf niet meer als leerling, dus ik hoor hier niet meer. :wave: to de speciale groep mensen die ik vanaf het begin heb leren kennen, it was fun... :wave: to alle andere mensen die altijd zo lekker serieus op mijn posts zijn ingegaan, waardoor het flamen alleen maar leuker werd. Om te voorkomen dat ik in tijden van verveling terug kom in dit forum ga ik direct nadat ik op verzend heb geduwd het adres leerlingen.com in mijn hosts file zetten. (jah ik leer van mijn fouten ;)) So I'm gone now.. you can finally start having a good time. :wave: :wave: |
weer eentje die zegt dat ie weg gaat ...
maar goed, als je echt wegblijft: :wave: |
:wave:
|
|
Hmzzzz sjit dan mag ik hier dus ook niej meer zijn...... Ben over n week ook geen leerling meer |
eerst zien dan geloven:wave:
|
Jammer, ik vond je wel grappig :yes:
|
Citaat:
|
|
Zo'n gevoel heb ik ook wel een beetje ja..
Doei :wave: |
Jammer ja :)
Misschien wordt het voor mij ook wel tijd serieus compleet op te tieften. :wave: En jij kan dit nu toch niet lezen dus je blijft een kankerhond :+ |
Citaat:
|
Sucsex. 8-) :wave:
|
nou toch wel een beetje jammer twordt wel steeds leger:p maar doei:wave:
|
Er gaat 1 iemand weg en er komen er weer 10 terug..
Ach jah that's life. Koetbaaj:wave: |
lol dan moet ik hier ook maar weg straks zit ik hier ook niet meer op school 8{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach kheb al 4 jaar mbo 8er de rug en reeds 1 jaartje hbo..
maar ik blijf leerling.. :) |
net nu ik je een klein beetje begon te waarderen ga je weg
jammer, maarja, ik maak je werk wel af ;) |
ik zal je missen.. en ik ben hier waarschijnlijk binnenkort ook weg... maar dan om een andere reden :wave:
|
Citaat:
|
olé
|
Citaat:
|
waarom zou je het melden als je weg zou gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
byebye :wave: |
Citaat:
Bartje, Groovmaster, Koelkast en vele anderen heb ik het al horen aankondigen, maar zijn ondertussen nog steeds de hele dag.. Zelf heb ik het ook wel eens geprobeerd, maar ik blijf me vervelen en dus terugkomen... :thumbsdown: |
Jeej ik mag nog een jaartje blijven :d
|
:wave: ok doei
|
Citaat:
Nu weten 'we' tenminste dat hij weg is 8-) |
ik mag ook nog een tijd blijven of dat iets goed is daar slaap ik nog een nachtje over:{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.