![]() |
wat heeft loeloe met msn
Ik hoor bij elke zin wel die zij zegt bijna het woordje MSN wel er in. Standaard zinnetje van loeloe
ok jongens dat doen me maar fijn op msn wat vinden jullie hier van |
Tja.. niet iedereen heeft msn... Voor sommige mensen beperkt het sociale leven zich tot dit forum... O-)
|
dat het onzinnig is om een topic te maken als je wilt zeiken, dus moet je dat maar op msn doen kennelijk
|
uhm mijn mening, ronduit belachelijk! netalsof het forum gekoppeld moet worden aan een msn programma, tevens is dit reclame
|
Bijna alles van het forum kun je wel op msn bespreken, dus kan het forum net zo goed weg:thumbsup:
|
fok toch op man. als je het niet bevalt donder dan op 8|
als je een topic opent met de intentie waar 2 personen alleen baat bij hebben, dan heeft het weinig waarde op een forum, met gevolg dat je het net zo goed over msn kunt uitvechten. dat zijn nou eenmaal de regels. Als je een topic post, moet de inhoud voor meerdere leden interessant zijn, anders is het alleen maar 'zwerfafval' |
Citaat:
|
Citaat:
kijk als je nog maar een paar 100 leden hebt en daar zeg maar een stuk of 20 actief zijn, kan het nog wel eens.. maar aangezien er op ll.com veel meer leden actief zijn, zou het forum er helemaal door worden overspoelt. anders ga je bij onzin kijken in s.com..... dat is toch ook fucked up op die manier 8| |
Ik zou wel eens een geil gesprek met LoeLoe willen op msn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tege mij zei ze een keer, dat ze geen msn had!!!! :'( :'( |
Re: wat heeft loeloe met msn
Citaat:
En uh Forza tuurlijk heb ik msn...d0h |
Citaat:
ik heb die 'wijsheid' dus door 'ervaring' en een gezond verstand. sommige mensen (wijst er een paar aan) hebben blijkbaar of de ervaring niet of geen gezond verstand... :z |
Re: Re: wat heeft loeloe met msn
Citaat:
|
Re: Re: Re: wat heeft loeloe met msn
Citaat:
(damn als ik het ook nog eens voor moet gaan kauwen...) |
Re: Re: Re: Re: wat heeft loeloe met msn
Citaat:
Whaajoooooo jij praat boemlauw! |
Re: Re: Re: Re: wat heeft loeloe met msn
Citaat:
ik zie em niet staan |
Hij staat der toch echt in :?
Anders, probeer me gehele naam maar te achterhalen...beetje puzzelen...hebbie um ook8-) |
Citaat:
|
Citaat:
loesoe loer |
Citaat:
chatten doe je maar op MSN LOELOE |
Citaat:
maarja, msn is een goede plek om dingen uit te praten, forums zijn daar niet voor |
Ben ik dan de enige die moe wordt van Funfair? |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
ja ik ook:yes: |
Citaat:
ik vind het wel grappig :) ik word alleen maar moe van dat constante gezeik van sommige mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Funfair is 8-) |
Citaat:
en dan zeg ik dat zinnentje. En wat wilt u vertellen meneer nightwolf |
sjus christ NHOUDT UT DAN NOOIT OP :[ :huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
huh :huh: omg mahn nee joh ik kom uit de buurt van rotterdam en den haag (westland) das geen begië hoor. :p |
Citaat:
|
Citaat:
en ontopic: mensen,stopt me zagen,sjee...:rolleyes: |
Citaat:
ikke niks hij blijkbaar heel veel :P maarre laten eens kappe met al dat gezeik ut laatste jaar is ut gezeik te erg voor woorden hier :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HOT HOT HOT |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.