![]() |
Tas buiten hangen
Iedereen moet alvast ze tas buiten gaan hangen, je bent niet orgineel als je dat doet nadat je geslaagd bent. Dan is het niet leuk. Je moet bluffen en nu buiten hangen
dus go geslaagden :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
Maar het is ook niet echt leuk als je je tas al buiten hebt hangen en je bent nog niet geslaagd of je moet nog een her...
|
Citaat:
|
je kan ook gewoon niet je tas buiten hangen als je geslaagd bent, dan ben je pas stoer, want niemand die geslaagd is doet dat
|
Citaat:
|
Je tas buiten hangen als je gezakt bent is pas origineel...en dan wel de vlag halfstok.
Dan een weekje later een collecte langs de deuren: help-mij-het-volgende-schooljaar door...:d |
Citaat:
nou het zou niet origineel staan die tas buiten hangen voor 12 juni, omdat iedereen dan weet dat je het nog niet kan weten.. |
Maar ik zak misschien duss :)
Allemaal felicitaties :p Euh ik ben gezakt :p |
Citaat:
|
nou ik wil wel mn tas buiten hoor :) et kan ni eens lang bij ons man, ik hoor et pas laat in de middag en dan moet ik gelijk naar school dus kan er ni eens van genieten. maagoei :p ja vin et wel leuk, er hangen toch twee tassen aan *) :Y)
|
Je tas buiten hangen als het regent, das pas origineel :O
|
yo-de-plo
zegt...
Tas in de fik steken!!! :p :d |
zelfs toen ik geslaagd was had ik niet eens me tas buiten gehangen :) had niet eens een tas naar school want gebruikte me boeken toch nooit :-/
|
Ik ga wel me tas buiten hangen hoor op 12 juni! ik heb alleen geen vlag.... dus dan maar aan een touwtje ofzo
|
Citaat:
idem:) |
Citaat:
|
Citaat:
nouja eerst maares mijn examen halen en dan zien we wel |
:?:+
nah, als ik geslaagd ben hang ik me tas wel uit 't raam, maakt me niet uit hoe. 8) grappig juist. :P |
Als ik geslaagd ben dan ga ik een uitgaanmarathon houden en dan uit elk raam een tas hangen. Iedereen mag het dan weten :d
|
Nouw van mij mag iedereen het waten hoor, als ik geslaagd ben. En iedereen zal het dus ook weten, want ik hang hem goed lang buiten. De vlag en stok izijn er speciaal voor gekoccht.
|
Misschien na de her ozzo...
|
Tas buiten hangen? Damn,is geslaagd zijn zo een prestatie bij jullie? :p
|
Citaat:
Nee, mijn rugzak blijft mooi binnenhangen :d |
tof, die Nederlandse gebruiken :?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.