![]() |
Het jongensforum
of "stoere mannenforum" hoe je het ook wil noemen zal per 1 juni weer actief zijn voor alle stoere kerels hier (inclusief Rickclan en Loeloe)
Tenminste... dat vertelde een zeer betrouwbare bron binnen ll.com mij |
tjah, maar vraag me af voor hoelang :Y)
iig kunnen we dan weer lekker roddelen :p |
Vraag ik me toch echt af wie die 'zeer betrouwbare bron' is.
Waarschijnlijk niet iemand die de staff in kan:O |
Citaat:
|
JA, wel LoeLoe - Nee, geen RickClan
Of toch maar een NEE - NEE? :+ |
hahaha moet ik nog bewijze dat ik male ben?
|
Citaat:
|
Het jongensforum is van alle tijden... ;)
|
Citaat:
ze draagt wel oma onderbroeke, want der knoopje was een keer gespronge.. |
Re: Het jongensforum
Citaat:
|
aah beter ik hoop alleen dat het niet een grapje is :-/
|
onzin.. maarja tot die tijd zullen jullie wel meelezen in t meidenforum :z
|
Lijkt me een goed moment om het weer te heropenen ja :thumbsup:
|
het zou wel leuk zijn, maar ik denk niet echt dat het der komt
|
ik vind het nog steeds som dat de meiden wel recht hebben op een eigen forumen en de mannen niet. ongeacht wat er gepost word dan he. Wie zich niet aan de regels houd word er gwoon uit geflikkert. punt uit vinnik maja altijd iemand die er anders over denkt.
|
ach ja, ondertussen weten we ondertussen wie er wel en niet te vertrouwen is onder de jongens :Y) maar nee, t was een experiment en t is gewoon verknald :yes:
|
Citaat:
|
maar maar maar... waar is dat meiden en/of jongens forum gedoe te vinden??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens alsjullie je stoere mannenforum krijgenwillen jullie dan ook uit onze lieffe vrouwenforumpie blijven ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zat dat vriendje van je ook lekker mee te lurken en kwam ie op de laatste dag (dat jij dus uit je vel sprong) opeens met een rotsmoes alsnog van hte forum te willen vertrekken. (netzoals FoL en koelkast dat deden) Schijnheiligheid ten top. *) |
Citaat:
Da's het hele probleem. En dat vind ik schoftig. Een aantal mannelijike fbers schreven zich vrijwillig uit...dat heeft toch wel wat te betekenen dacht ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Get a life, je had ze net zogoed kunnen vragen of ze misschien even konden checken of er misschien niet vunzige dingen in kwamen en of dit wel door de beugel kon. Waarbij de 3 vevolgens even konden checken of ze inderdaad niet wat te los zijn geweest. Niet soms? En volgens mij was je sowieso het mannenforum ingedoken, vunzige topics of niet... |
Citaat:
|
Verder ga ik er maar niet op in. Tis veel te mooi weer om langer dan 10 minuten je tijd te verspillen aan een forum en zijn hypocriete mensen die koppig blijven beweren goed te zitten.
Ik zou zeggen, pak de eerste trein richting Amsterdam vol van voren. :wave: |
Citaat:
|
suc6 youseff kdoe met je mee 8-)
|
Het meisjesforum lijkt me een stuk interessanter :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn genoeg mannetjes die dat wel goed zouden kunnen doen. |
Als de mannen echt wat willen.. pm mij maar..
Misschien kan ik wat doen.. alleen bij voldoende animo en animo van de juiste mensen.. :) Alleen via PM! :) En ik regel dan wel of LoeLoe erin of er niet in kan.. :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta ook niet weigerachtig tov een nieuw mannenforum..
bij het meidenforum zijn ook al genoeg problemen geweest .. |
Citaat:
Kan ik eindelijk eens een topic openen over LoeLoe zonder dat ze hem zelf sluit:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MAar die wel van te voren binnen de staff (ook door vrouwen) vastgesteld zullen worden:yes:
|
Citaat:
|
Wat ik hier lees doet me deugt :yes::) Goedzo mensen, het wordt nog eens wat. :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.